stabeist Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Noen som kan anbefale en knallgod krem til hendene? jeg sliter med ekstremt tørre områder, som blir sårt etterhvert:( Er typsik veldig sår på sidene av pekefinger og langemann.............
Mini nr 2 i mars Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hvis du ikke allerede har prøvd den, så anbefaler jeg Aco sin rich care handcream canola-oil Q10! Får også sånn som du sier nesten sår på hendene/fingrene. Blir utrolig myk på hendene av den!
mamma >to gull Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Ahava sin er veldig god:-) Ellers er Clarins bra og!
heisand? Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 The Body Shop har Hemp for svært tørr hud som jeg synes er supert. Håndkremen bør prøves
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 er veldig fornøyd med den grønne i matbutikken jeg da, atrix heter den vel...
Staark Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Jeg bruker også Hemp fra body shop. Litt merkelig lukt, men fantastisk krem. Gå inn og prøv den, så ser du om du liker den før du kjøper
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 bruker den samme som ♥ Miss Fat ™ ♂ 08 + ♀ 09.06.09, Atrix. Kjøper den på rema 1000, koster ca 25 kr. Beste håndkremen jeg har brukt!!
Mia_73 Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Eucerin med 5% Karbamid og uten parfyme. Finnes kun på apotek, er dyrt (100 kroner eller noe), men drøy og definitv det beste håndkrem jeg noensinne har hatt. Sliter med veldig tørre hender og er blitt mye bedre.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 Bruker samme som Baby?Jatakk!Kom 12.mai=), den fra Aco. Det er den beste jeg har hatt. Hendene blir silkemyke:) Ikke er den så dyr heller...68 kr ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå