Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en knallgod krem til hendene? jeg sliter med ekstremt tørre områder, som blir sårt etterhvert:( Er typsik veldig sår på sidene av pekefinger og langemann.............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke allerede har prøvd den, så anbefaler jeg Aco sin rich care handcream canola-oil Q10! Får også sånn som du sier nesten sår på hendene/fingrene. Blir utrolig myk på hendene av den!

Skrevet

Ahava sin er veldig god:-)

Ellers er Clarins bra og!

Skrevet

The Body Shop har Hemp for svært tørr hud som jeg synes er supert. Håndkremen bør prøves

Skrevet

er veldig fornøyd med den grønne i matbutikken jeg da, atrix heter den vel...

 

Skrevet

Jeg bruker også Hemp fra body shop. Litt merkelig lukt, men fantastisk krem. Gå inn og prøv den, så ser du om du liker den før du kjøper :)

Skrevet

bruker den samme som ♥ Miss Fat ™ ♂ 08 + ♀ 09.06.09, Atrix. Kjøper den på rema 1000, koster ca 25 kr. Beste håndkremen jeg har brukt!!

Skrevet

Eucerin med 5% Karbamid og uten parfyme. Finnes kun på apotek, er dyrt (100 kroner eller noe), men drøy og definitv det beste håndkrem jeg noensinne har hatt. Sliter med veldig tørre hender og er blitt mye bedre.

Skrevet

Bruker samme som Baby?Jatakk!Kom 12.mai=), den fra Aco. Det er den beste jeg har hatt. Hendene blir silkemyke:) Ikke er den så dyr heller...68 kr ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...