Gå til innhold

Lurer litt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg kan være gravid! Har som mange andre slått opp masse på nettet, men blir litt gal av det! Det er ca en uke til forventet mens. Jeg har hver dag den siste tiden hatt en rar følelse i magen.. Har på en måte "romlet".. I tillegg har jeg hatt en litt rar følelse nederst i magen. Ikke smerte, men kjenner noe. Jeg har ikke vært noe uvel, men glemmer å spise fordi matlysten er dårlig. Kan dette være tegn på graviditet? Kan man kjenne det så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt samme merkelige følelse i flere dager og lurer også... Men skal kjøpe test i morgen (de hadde ikke på seven eleven...), for da er det bare to dager til forventet mens. Så får vi se. Men i følge venninna min som fikk en nydelig datter for noen uker siden, så hadde hun en sånn rar murring i uka før forventet mens - og hun trodde det bare var pms-greier... Så det kan jo hende vi har noe på gang! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vente noen dager med å kjøpe test. Men skal nok ta en til helga igjen :) Vi får håpe det er noe på gang! Kan nok hende jeg innbiller meg ting og. Når jeg først begynner å tenke på det kjenner jeg jo alle mulige tegn! Men det vil tiden vise! Du får si ifra når du har testet:) Lykke til til deg også! Krysser fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...