Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 jeg får ett barn i juni, og skal være hjemmeværende. jeg har i år vert 100%student og får da kun ca 8200 i mnd., samme gjør samboer/barnefar. så månedsinntekten vår blir på 16400. Dette er litt lite når man skal både betale fast leige og strøm, i tillegg til alt det den lille trenger. også mat til oss selv. jeg vurderer da å være dagmamma om den lille er "grei" og jeg har litt overskudd.. må nesten se det litt an. men mitt spørsmål er: hva er det som er normalt for en dagmamma å ta i Bergensområdet for ett barn? og hvordan blir man "hvit" dagmamma?
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Jeg antar Bergen er ganske likt litt uttafor Oslo og her er 250-300 kroner dagen ganske vanlig for en hvit dagmamma. Men du burde sjekke at du kan motta stipend og jobbe samtidig. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Vanlig er vel kontantstøtten pluss det en barnehageplass koster, det blir jo 5600 i mnd. Ulike variasjoner med pluss minus her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå