Gå til innhold

sånn seriøst....?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld var jeg ute med gode venner og spiste middag.. Jeg tok da 2 sigaretter for kosens skyld.. Dette ble gjort før kl 22.

Klokken 0330 våkner min lille prinsesse på snart 3 mnd for å få mat.. noe hun til vanlig ikke pleier å gjøre.. Jeg var da så trøtt at jeg ikke tenkte noe over disse to sigarettene jeg hadde tatt før på kvelden og ammet henne..

Det jeg da lurer på, er om dette kan ha skadet henne på noen måte?? Sånn helt seriøst?! Jeg ønsker ingen "meninger" om det negativt, men om noen vet?? .. fikk fryktelig dårlig samvittighet for at jeg ikke sto opp og gav henne flaske..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok bra:) Er mange som røyker seg gjennom både svangerskap og amming...

Skrevet

Det går helt sikkert bra!!

 

Skrevet

Nei, det er nok mer skadelig med all eksos i lufta du puster inn ute på gata.

Skrevet

Morsmelk er så viktig og bra at man uansett oppfordrer røykende mødre å amme barna sine. Man burde selvsagt la være å røyke, men selv om man gjør det bør man altså likevel amme.

Skrevet

takk :-) godt å høre..! Også deilig at det ikke bare var negative svar på dette, med negaive meninger.. :)

Skrevet

Ja,fy fader. For et svin du er. Va er vitsen med å røyke liksom?

 

Hihi,håper dette er et tulleinnlegg ^^

Skrevet

nei, det tra 90min før giftstoffene er ute av melka. Og i alle tilfeller er det ikke noen big deal. Det er mer "skadelig" å gi henne en flaske med MME....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...