Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 I går kveld var jeg ute med gode venner og spiste middag.. Jeg tok da 2 sigaretter for kosens skyld.. Dette ble gjort før kl 22. Klokken 0330 våkner min lille prinsesse på snart 3 mnd for å få mat.. noe hun til vanlig ikke pleier å gjøre.. Jeg var da så trøtt at jeg ikke tenkte noe over disse to sigarettene jeg hadde tatt før på kvelden og ammet henne.. Det jeg da lurer på, er om dette kan ha skadet henne på noen måte?? Sånn helt seriøst?! Jeg ønsker ingen "meninger" om det negativt, men om noen vet?? .. fikk fryktelig dårlig samvittighet for at jeg ikke sto opp og gav henne flaske..
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Det går nok bra:) Er mange som røyker seg gjennom både svangerskap og amming...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Nei, det er nok mer skadelig med all eksos i lufta du puster inn ute på gata.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Morsmelk er så viktig og bra at man uansett oppfordrer røykende mødre å amme barna sine. Man burde selvsagt la være å røyke, men selv om man gjør det bør man altså likevel amme.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 takk :-) godt å høre..! Også deilig at det ikke bare var negative svar på dette, med negaive meninger..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Ja,fy fader. For et svin du er. Va er vitsen med å røyke liksom? Hihi,håper dette er et tulleinnlegg ^^
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 nei, det tra 90min før giftstoffene er ute av melka. Og i alle tilfeller er det ikke noen big deal. Det er mer "skadelig" å gi henne en flaske med MME....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå