Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Går du fremdeles å venter ?? Du vet, noen unger trives litt for godt der inne, det er jeg et eksempel på. Jeg ble født 17 dager på overtid, fødselen startet så av seg selv den dagen moren min skulle inn for kur. Du skal se det blir april-barn på deg :-) Lykke til, du blir gjerne satt igang nå snart om det drøyer ??? stor klem
Månestråle75 Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hei Gitte! Så hyggelig at du følger med :-) Ja da, jeg går her og venter ennå. I dag er det gått 7 dager siden termindatoen forrige søndag. Jeg håper fortsatt på et marsbarn, men det er vel mer sannsynlig at det blir et aprilbarn. Jeg skal til fastlegen på kontroll på onsdag, og da bestiller han time til overtidskontroll til meg på Rikhospitalet til fredag 3.april. Blir vel antagelig ikke satt igang før på mandag den 6.april. Men jeg krysser fingrene alt jeg kan for at fødselen starter av seg selv. Jeg kjenner i alle fall at kroppen driver og gjør seg klar :-) Hvordan går det med deg og dine to små? Klem fra
Storkmor? Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Hei Månestråle75, jeg har også tenkt på deg i det siste! Godt å høre at alt er bra :) Håper hun snart melder sin ankomst! Tvi, tvi!
Månestråle75 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Håper hun kommer snart jeg også :-) Og så krysser jeg alt jeg har av fingre og tær for at du får full klaff snart!!! )
Kath:) Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Hei hei! Ville bare ønske deg riktig lykke til igjen Månestråle75! Har tenkt på deg hver dag jeg har logget meg på i det siste! Tenker du begynner å bli utålmodig nå.. Jeg skulle også hatt barn nå på denne tiden hvis jeg ikke hadde mistet! Men nå er jeg jo heldigvis gravid igjen;)) Var litt morsomt da barnepakken fra Rimi poppet opp i postkassen, he-he. Bestilte den for 8 mnd siden. Fikk hentet den i dag. Litt koselig da! Du har vel alt klappet og klart? Klem
Månestråle75 Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Hei Kath! Ja, her er alt klappet og klart :-) Bare lillejenta som mangler.. Må være litt vemodig å tenke på at du skulle hatt termin nå du også, men det er jo bare så supert at du er gravid igjen :-) Og denne gangen skal det gå bra!!! Det blir et desemberbarn, blir det ikke? Håper du får et like fint svangerskap som meg. Jeg har hatt lite plager, ikke kvalm, ikke bekkenløsningsplager eller noe. Eneste er at jeg har vært veldig trøtt og slapp, men det kan ha noe med at jeg har lavt stoffskifte fra før. Men uansett hvor greit jeg synes det har vært å være gravid, så er jeg veldig klar for å bli ferdig nå, og endelig få lov til å se og holde jenta mi <3 Jeg har også hentet Rimipakken, var mye fint der :-) Du må være flink å holde oss oppdatert med hvordan det går med deg og magen din. Klem fra
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2009 Takk for oppdatering - Gleder meg til å høre fra deg når du er blitt mamma :-)
bumpi de bump Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Hei Månestråle75! Sendte en liten hilsen til deg på en annen tråd, men du så den kanskje ikke, så lar høre fra meg igjen. Vil bare ønske deg lykke til med den nærmeste uken - ser ut som om vi er et lite heialag her som følger deg til mållinjen : ) Klem
Kath:) Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Høres ut som du har hatt et flott svangerskap ja! Termindatoen min er 4 Desember. Det var hvertfall det terminkalkulatoren her inne regnet ut.. Og hvis alt går bra, blir det verdens beste julegave i år!))) hurra! Jeg skal fortelle hvordan det går med magen. Håper du får litt tid til å titte innom oss her selvom du har fått barn! Vi må jo også prøve å møtes så vi kan få sett nurket ditt da! Mange Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå