Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Der finnes eget rom for prøvere jooo! *hint*hint* Ja eg e gressenke ja..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2009 Gå inn på chat'en her te venstre, også får du opp chat-vinduet, der er det en fane som det står "rom" på..der kan en velge "Bli gravid"
You can call me Dårris Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Prøvde nå, men fikk det ikke til. Eller det vil si, der var jo ingen så vidt jeg kunne se:D Hehe, dette er jeg ikke noe god på altså
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2009 Trykk på "Chat" i det oransje feltet til venstre her. Ny side kommer opp med ein "knapp" midt på sida med "start chat" eller noe sånn. Nytt vindu vil åpne seg. Øverst på chat-vinduet står det "Chat", "Rom", "Innstillinger" og "Min profil" Trykk på "Rom" og du får opp ei liste over forskjellige chatterom. Nederst "Bli gravid" er for oss som prøver Vanskelig å få folk inn der men..hehe..eg har vel bedre tid enn dei fleste om dagane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå