Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 jeg har tykk hvit utflod og har blitt slik den siste uken.. vet at d ikke er sopp, og det er ikke bakteriell vaginose.. sluttet på p-pillene 28 feb.. og hadde ubeskyttet sex da jeg hadde mensen og 2 ganger etter det.. men ikke noe ubeskyttet sex etter 9 mars.. 19-21 mars spotter jeg litt.. helt mørkt brunt var det. tror syklusen er på ca 33 dager.. men er veldig usikker da dette er min første mnd etter pille slutt.. jeg testet meg 26 og fikk neg resultat.. lurer på om jeg kan være gravid eller om alt håpe er borte?
Gjest -<<- Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Tvilsomt, men du kan jo alltids ta en test til.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 tok en test.. den var negativ så da er vell alt håp ute:(
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Alt håp ute? Du har jo nettopp begynt :-) Det varierer litt hvor raskt kroppen er tilbake til normalen etter p-piller, opp med hodet!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 mente denne mnd:) hørtes kanskje ut som jeg mente for alltid, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå