mammakommersnart Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Jag vill bara tipsa alla norska mammaer om några jättefina barnkläder från Sverige. Nu finns dom äntligen att köpa i Norge. Kolla in: www.meandi.no vad tycker ni?
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Friske fine farger:) selv er jeg litt mer nostalgisk i stilen til jentene. Tror alikevel den toppen med kroner hadde falt i smak hos begge de 2 minste.
Gjest -<<- Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Jeg "tycker" at du er en smule av en reklamehore, og at de femtenhundre innleggene dine om denne kolleksjonen begynner å bli litt kjedsommelige.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 hehehehe reklamehore var et nytt uttrykk for meg. Skal tipse Nytt på nytt før neste sending:) Jeg har faktisk ikke lest innlegg om denne siden før, men mulig jeg endelig har gått glipp av noe på DIB.
mammakommersnart Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2009 oj, det var stygge ord. Jeg har ventet på me&i i tre år, endelig er de her! Og jeg er så heldig til å få lov å selge disse klærne i tilegg. Jeg synes ikke at det er rart å bruke den største møtesplassen for norske mødrer for å gjøre dette "nye" merket bedre kjent. Men hvis du har en bedre idé om hvor jeg kan komme i kontakt med mammaer over hele landet, tar jeg med glede imot det. Ellers skinner solen og jeg er i godt humør :-)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 poenget er vel at slik snikreklame faktisk ikke er lov på disse sidene.
mammakommersnart Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har brukt bim og dib flittig de siste 8 årene, har fått noen av mine beste venner på dette forumet. Jeg er en mamma som prøver å nå ut til andre mødrer. Trudde skravlesiden var ment til dette? at dere skulle ta ille opp, var absolutt ikke mening! Unnskyld.
Ksenia & Anjem Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Vel det er mange reklamehorer inne på dib som reklamerer for nettsiden sin..samme for meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå