Gå til innhold

Som jeg har ventet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag vill bara tipsa alla norska mammaer om några jättefina barnkläder från Sverige. Nu finns dom äntligen att köpa i Norge. Kolla in: www.meandi.no vad tycker ni?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friske fine farger:) selv er jeg litt mer nostalgisk i stilen til jentene. Tror alikevel den toppen med kroner hadde falt i smak hos begge de 2 minste.

Skrevet

Jeg "tycker" at du er en smule av en reklamehore, og at de femtenhundre innleggene dine om denne kolleksjonen begynner å bli litt kjedsommelige.

Skrevet

hehehehe reklamehore var et nytt uttrykk for meg. Skal tipse Nytt på nytt før neste sending:) Jeg har faktisk ikke lest innlegg om denne siden før, men mulig jeg endelig har gått glipp av noe på DIB.

Skrevet

oj, det var stygge ord. Jeg har ventet på me&i i tre år, endelig er de her! Og jeg er så heldig til å få lov å selge disse klærne i tilegg. Jeg synes ikke at det er rart å bruke den største møtesplassen for norske mødrer for å gjøre dette "nye" merket bedre kjent. Men hvis du har en bedre idé om hvor jeg kan komme i kontakt med mammaer over hele landet, tar jeg med glede imot det. Ellers skinner solen og jeg er i godt humør :-)

Skrevet

poenget er vel at slik snikreklame faktisk ikke er lov på disse sidene.

Skrevet

Jeg har brukt bim og dib flittig de siste 8 årene, har fått noen av mine beste venner på dette forumet. Jeg er en mamma som prøver å nå ut til andre mødrer. Trudde skravlesiden var ment til dette? at dere skulle ta ille opp, var absolutt ikke mening! Unnskyld.

Skrevet

Vel det er mange reklamehorer inne på dib som reklamerer for nettsiden sin..samme for meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...