Gå til innhold

er så stille i magen idag;-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 18+3, så jeg vet jeg egentlig ikke trenger å kjenne liv hver dag..men har gjort det et par uker nå..hver gang jeg setter meg ned kjenner jeg noen spark og dytt, men idag har jeg ikke kjent noe(kanskje et lite dult tidligere)...

men vanligvis er jeg på farta, så det er kanskje derfor det er mer aktivitet der inne..idag ligger jeg langflat med migrene, og det er ingen lys eller lyder hjemme..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert fordi det er søndag ;-) Vesla er også roligere enn hun pleier i dag, men så lenge det er noen små dult, så duger det synes jeg. Uke 19 og uke 22 (som jeg er i) er enda tidlig til at man kan forvente masse spark hver dag. Kan være babyen din har lagt seg med bena innover mot ryggen også :-)

Skrevet

kjente to små dult etter at jeg skrev innlegget, selvsagt;-)bør vel ikke bruke energi på å bekymre meg, var hos jm på fre og da var alt i skjønneste orden;-))gleder meg til UL om 5 dager;-)

Skrevet

Antar du har prøvd trikset med et glass iskaldt saft? :) Jeg gjorde det her en dag jeg var litt usikker og da ble det så mye ståhei at jeg nesten angret på forsøket.. :D

Skrevet

det har tatt seg opp utover kvelden...jeg har ligget rolig på sofaen uten noe lyder rundt meg, så knøttet har sikkert sovet godt;-)

med en gang 3-åringen kom hjem og satte på mamma mia(gud hvor jeg er lei den musikken), ble det straks liv i magen;-))

Skrevet

har kjent lite her også idag, hehe.... er kun 17+4 og vet at det er heeelt normalt;p men... alle bekymrer seg vel av og til itt unødig;) men hjertet fant jeg da;) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...