xxxJulianexxx Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Mens tante og onkel er på tur med gullklumpene mine. Så fint vær som det er kunne jeg godt tenkt meg å vært med dem, men nå kan jeg ha god samvittighet resten av dagen:o) Tenker jeg setter meg ute i solsteken og venter på dem jeg.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Så flink du har vært:) Har vaska litt jeg også, men langt fra hele huset:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå