moota m storebror&lillebror Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 må jeg noen ganger sjekke at jeg faktisk ikke har vinduene oppe i bilen når jeg synger for full hals til musikken.. Ha ha *lol*
blond Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Da kan jeg skremme deg med at det høres uansett, bøøø! Hvordan går det med allergien til sønnen din?
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 He he ikke si det! Nei det gjør jo ikke det. Når jeg kjører forbi i 90-100 km/t så er det ingen som hører det når vinduet er igjen. Pleier ikke synge for harde livet i sentrum. Ser jo bare enda morsomere ut for folk som ser meg hvis de ikke hører meg. Ser da ut som om jeg later som jeg synger.. He he har visst deen humoren idag ja =) Jo takk allergien er der den. Holder den jo ganske i sjakk med smøringer og smøringer og forhåndsregler og slik. Verre er det nesten med astmaen. Føler den blir verre og han har forandret seg mye til det negative. Han er sur og gretten og ikke den blide sønnen vi hadde =( Håper vi får noen svar når vi kommer til spesialist i alle fall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå