Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Hvor lenge varer menssmertene etter at en har fått satt inn spiral. Fikk inntrykk av legen at det ikke skulle være vondt så lenge. Det er ikke direkte kjempevondt, men det er sånne murringer. Bare lurer jeg :-)
Ksenia & Anjem Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Har nettopp tatt ut spiralen etter 8 mnd med kraftig mens..og mensmurringer..Er såå deilig nå og slippe det styret..Hadde en kraftig mens i ca 7 dager første gang
Kvitrebekk Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Synes å huske at jeg hadde det litt til og fra i noen uker. Så forsvant det. Og det gjorde mensen også ;-) Ikke sett noe til den siden før jul! Må gjerne forbli borte også
WildPrincess Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Satte inn hormonspiral for drøye 4 mnd siden og først nå ser det ut til at jeg er kvitt uregelmessige blødninger og murringer (Har vært "fri" nå i over to uker og det er ny rekord siden spiralen ble satt inn, krysser fingrene )
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2009 takk for svar alle sammen! Ja, da ser det ut til at jeg må smøre meg med tålmodighet;) Er jo bare dager siden jeg satte den inn. Jeg satte den inn ført og fremst pga kraftige mensblødninger som hemmer meg veldig i hverdagen. Kan f.eks aldri reise på ferie når jeg har mensen, så jeg HÅPER inderlig at horonspiral funker bra for meg:)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Jeg satt inn på torsdag. Hadde kun en time vondt/ubehag. Legen sa jeg kunne "forvente" litt blødninger i 4-5 mnd. (hadde bare første dagen). Men VONDT sa hun jeg kun skulle ha i noen timer etterpå... Håper det snart går over =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå