Gå til innhold

Uffda, jeg har utviklet en dyr lyst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parmaskinke og jordbær.......... :( Flere som har noen litt ugunstige lyster??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannmelon...betalte 90kr for 2kg her om dagen...og jeg bare måååååå ha det.

Skrevet

har blitt hekta på caffe latte med hazelnøttsmak.. er ikke spesiellt dyrt, men langt fra sunt! blir brått litt unødvendig mye kilo kanskje.. håpløst:)

Skrevet

Å jeg blir bare glad når jeg ser det er flere av oss, jeg lette desperat etter jordbær her en dag og fant til slutt en pakke til 39kr som inneholdt ca 7 jordbær:(

Skrevet

Hehe... ser det er godt jeg har fått billigere vaner ja :) Her går det i vann, vann, vann... vann til frokost, middag og kvelds. Orker ikke noe annet å drikke fortiden.

Skrevet

Mihi:) moro med lyster ja... Jeg må ha potetgull fra Sverige. Den heter barbique, og det er sååååå mye krydder på den. Nam nam.. Har den KUN på Norby, men er vel verdt turen.

Skrevet

Husk bare på at parmaskinke er spekemat...

Skrevet

Jeg fikk veldig lyst på stek i går. Så kjøpte ferdigstekt stek som jeg spiste med litt salt på rett fra pakka... hehe.

Ellers er jeg gal etter ok med kylling, brokkoli og chow mein. nam nam. Det er skikkelig godt. Angrer på at jeg ikke skal ha det til middag i dag.

Skrevet

Hihi lille vampyr, det hørtes ut som en veldig gravid-ting å gjøre;)

Jada det er jeg fullt klar over er spekemat, jeg fryser den noen dager først og steker den etterpå og har den i pasta, risotto eller andre ting så da er jeg trygg.

Skrevet

Ja, jeg følte meg ekstremt gravid både da lysten tok meg og da jeg ikke klarte å lå være å hive i meg alt sammen. Hi hi:)

Skrevet

Jeg bare måå ha is, men ikke hvilken som helst. Må enten være Haagen daz eller Môvenpick, koster en liten formue for en liten boks, men det er verdt det!!

Hadde samme dilla'n forrige svngerskap også...

Skrevet

meg & lille vampyr på tjukka

hva slags stek kjøpte du? å i hvem butikk?

har drømt om dette siden jul, men aldri fått meg til å kjøpe det. men det skal jeg nå. haha!

Skrevet

bjørnebær og blåbær... og går jo ikke akkurat ann å plukke det selv på denne tiden av året så blir dyrt gitt

Skrevet

påskeegga i den lilla kartongen her.... ooooooooooooooh..... heldigvis at det er bare nå dem selger de, termin på fredag så blir tøft å slutte med dem.... 36kr for 4 egg som jeg spiser på 5 min

Skrevet

anonym: kjøpte svinestek på lørdag. De hadde ferdigstekt oksestek også, men da var det i noen kilos pakker da, og ikke bare 100 gram som med svinesteken.

Vet at de selger oksestek i skiver også på Meny her f.eks. Svinesteken kjøpte jeg på en rema 1000butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...