Gjest Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Parmaskinke og jordbær.......... Flere som har noen litt ugunstige lyster??
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Vannmelon...betalte 90kr for 2kg her om dagen...og jeg bare måååååå ha det.
cakes Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 har blitt hekta på caffe latte med hazelnøttsmak.. er ikke spesiellt dyrt, men langt fra sunt! blir brått litt unødvendig mye kilo kanskje.. håpløst:)
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Å jeg blir bare glad når jeg ser det er flere av oss, jeg lette desperat etter jordbær her en dag og fant til slutt en pakke til 39kr som inneholdt ca 7 jordbær:(
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Hehe... ser det er godt jeg har fått billigere vaner ja Her går det i vann, vann, vann... vann til frokost, middag og kvelds. Orker ikke noe annet å drikke fortiden.
dragonfly Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Mihi:) moro med lyster ja... Jeg må ha potetgull fra Sverige. Den heter barbique, og det er sååååå mye krydder på den. Nam nam.. Har den KUN på Norby, men er vel verdt turen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Husk bare på at parmaskinke er spekemat...
meg & to små vampyrer Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Jeg fikk veldig lyst på stek i går. Så kjøpte ferdigstekt stek som jeg spiste med litt salt på rett fra pakka... hehe. Ellers er jeg gal etter ok med kylling, brokkoli og chow mein. nam nam. Det er skikkelig godt. Angrer på at jeg ikke skal ha det til middag i dag.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 Hihi lille vampyr, det hørtes ut som en veldig gravid-ting å gjøre;) Jada det er jeg fullt klar over er spekemat, jeg fryser den noen dager først og steker den etterpå og har den i pasta, risotto eller andre ting så da er jeg trygg.
meg & to små vampyrer Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 Ja, jeg følte meg ekstremt gravid både da lysten tok meg og da jeg ikke klarte å lå være å hive i meg alt sammen. Hi hi:)
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 29. mars 2009 #11 Skrevet 29. mars 2009 Jeg bare måå ha is, men ikke hvilken som helst. Må enten være Haagen daz eller Môvenpick, koster en liten formue for en liten boks, men det er verdt det!! Hadde samme dilla'n forrige svngerskap også...
♥ anonym♥ Skrevet 29. mars 2009 #14 Skrevet 29. mars 2009 meg & lille vampyr på tjukka hva slags stek kjøpte du? å i hvem butikk? har drømt om dette siden jul, men aldri fått meg til å kjøpe det. men det skal jeg nå. haha!
tiny_me Skrevet 30. mars 2009 #15 Skrevet 30. mars 2009 bjørnebær og blåbær... og går jo ikke akkurat ann å plukke det selv på denne tiden av året så blir dyrt gitt
Mone snart3barnsmor Skrevet 30. mars 2009 #16 Skrevet 30. mars 2009 påskeegga i den lilla kartongen her.... ooooooooooooooh..... heldigvis at det er bare nå dem selger de, termin på fredag så blir tøft å slutte med dem.... 36kr for 4 egg som jeg spiser på 5 min
meg & to små vampyrer Skrevet 30. mars 2009 #17 Skrevet 30. mars 2009 anonym: kjøpte svinestek på lørdag. De hadde ferdigstekt oksestek også, men da var det i noen kilos pakker da, og ikke bare 100 gram som med svinesteken. Vet at de selger oksestek i skiver også på Meny her f.eks. Svinesteken kjøpte jeg på en rema 1000butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå