JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Hei jeg trenger litt tips om hva vi kan finne på i sommer. Vi har veldig lyst til å gjore noe, for å komme oss litt vekk fra hverdagen. Vi har ei jente på 7 uker nå. Men i i Juli er hun 6 mnd. Hva forslag har dere til en ferie med en 6 mnd gammel baby? =) i har gjerne lyst til å bade å sole oss litt.. Å slappe av. Hva skal dere finne?
mamarama og lille banan Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 vi skal på tur i høst, fire voksne, en gutt på 10-11 mnd og ei jente på rundt 5 mnd. vi skal på et Sunwing Resort (Ving) på enten Mallorc, Rhodos eller Kypros, har ikke helt bestemt oss ennå de har Happy Baby leiliheter der alt av utstyr du trenger til babyen er i leilgheten. (Untatt evt bagvogn, god vogn.) eller du kan bestille Bambino-pakken på hvilket som helst rom/hotell, som inneholder paraplytrille, babyseng og matestol. Sunwing-hotellene er velddig barnevennlige
Libido- Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Vi har leid feriehus i Danmark. Vi skal dit sammen med mine søsken og deres familier. Blir 13 stk! Vi skal besøke en del familieparker, bade og ta en tur til tyskland. Gleder meg masse =)
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Vi skal til Sunwing Resort Rhodos, har ikke reist til syden og på sånn ferie med poden så det blir spennende. Vet han er lett å reise med for vi var på første tur da han var tre mnd. Og har hatt flere storbyferier. Men nå lengter jeg etter sol og ikke minst bading....også tittet jeg litt her inn hvor det var noen som snakket om dette hotellet. Det så veldig fint ut...på de svenske sidene til ving kan du sere flere filmer som forklarer sunwing resort'ene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå