pusejenta2 Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har fått dilla på så og si alt. Pølse i lompe,med rå løk,sjokolade,is,kaviar og jordbær spiser jo snart alle ut av huset:) Men godt er det!
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 å har så sinnsykt lyst på snickers at jeg blir dårlig!!!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Jeg spiser salt & pepper chips når jeg er kvalm ihvertfall. Og drikker masse eplemost,- det gjorde jeg forrige gang også. Ellers går det veldig mye i sukkererter og druer. Mmmmmm! Tror ikke jeg har fått andre lyster. Da jeg gikk med datteren min så hadde jeg først kicket på maiskolber. Spiste sikkert 5-6 per dag. Så gikk det over til vann-melon og moreller,- og så eplemost. Men det som var mest framtredende var at jeg ikke klarte brokkoli hele forrige svangerskap. Ikke tale om! Og jeg som elsker det til vanlig. Det er jo kjempesundt for gravide å spise brokkoli,jeg prøvde å hakke den opp i små biter og ha i middagen,- men jeg pirket dem ut likevel ;P Nå er brokkoli godt igjen. Foreløpig. Men min høyt elskede last,- Mocca Iskaffe,- kan jeg ikke fordra nå. Skjønner ikke hvorfor. Det er jo sååå snadder! Ellers.
BabygirlOslo Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har helt dilla på makrell i tomat med salte kjeks. Hadde ikke spist det på mange år, men nå spiser jeg 2 bokser om dagen og ikke noe annet. Er så kvalm hele tiden..
Mammaioktober Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Kan BARE ha brunost eller makrell i tomat på brødskiva
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Til nå går det kraftig på ønskedrømmer om brunost, leverpostei, loff, knekkebrød, frukt og masse masse kald melk. Dessverre bor jeg i kina, og her har de kun frukt av disse tingene!!! :( føler jeg holder på å krepere når jeg ikke får tak i det jeg vil ha!
maipiken Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 akkurat likt som sist.. hekta på syrlige og sursøte ting (enda mer enn til vanlig) sursild(æsj til vanlig ) sylteagurk, så og si alt med eddik i... mmmmmmmmmmmmmmmmmm.. Samboeren min er drit lei kinesisk mat.. så nå tar jeg på sursøtchilisaus på middagen.. he he... Mellom svangerksapene var jeg pingle når det gjaldt sterk mat, nå er ingenting sterkt nok.... rart!!!!
Lykkelig mamma:) Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Jeg takler ikke smaken av mitt eget spytt av alle ting. Det at det ikke smaker noe gjør at jeg blir kvalm. Så jeg går konstant rundt med sure drops eller noe annet spiselig i munnen:)
respektatauten Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 baby-gullerøtter å tortilladipp!! elsk!!! begynnte å grine da samboern hadde kjøpt feil dipp.... :S og så litt etter følte jeg meg veldig teit der jeg satt å sippa, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå