Gå til innhold

Hva skal dere i sommer? =) Trenger litt tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg trenger litt tips om hva vi kan finne på i sommer. Vi har veldig lyst til å gjore noe, for å komme oss litt vekk fra hverdagen. Vi har ei jente på 7 uker nå. Men i i Juli er hun 6 mnd. Hva forslag har dere til en ferie med en 6 mnd gammel baby? =) i har gjerne lyst til å bade å sole oss litt.. Å slappe av.

Hva skal dere finne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Går fint an å reise til syden med baby, da er du i alle fall garantert fint vær :-)

Vi skal ha litt lett blanding i forhold til ferien i år. Skal reise til gamle trakter i trøndelag for å vise mannen min hvor jeg har holdt hus i "gamle dager" (er bare 32 år altså, tjihi..)

Og så tenkte vi å sette snuppa hos mine gamle mens vi reiser en tur over til grensa for å bo på hotelle og få litt spabehandling....

Bare på tankestadiet ennå da.

Vi har også vurdert å reise til enten Sverige, Danmark eller England en tur.

Skrevet

vi skal en tur til sunving senteret i Alcudia Mallorca i juni og helga før skal vi se på Gråtass også skal vi en uke til Lillehammer og Hunderfossen..Vi har en gutt som blir 3 i august og en babt som ble født 5/2-09 pluss en på 12 år så det kommer til å bli morsomt:)

Skrevet

Når tulla vår var 6 mnd reiste vi på øyloffing i Hellas. Endte opp med å lande i Athen og ta båten ut til ei øy, og der ble vi i 14 dager før vi båta tilbake og flydde hjem;) Det var herlig altså. Tok med bagvogna hennes, så hun sov der både dag og natt. Hadde med en mei tai som hun tivdes godt i og. Veldig kjekk å ha på flyplassen.

Hadde med ei stoooor gammel dyne og to trekk som hun lå på på stranda. Var kjekt å kunne bytte og vaske trekk innimellom. Kjøpte parasoll der nede. Kosa seg veldig, men hun syns det var for kaldt til å bade:) På kvelden la hun seg til å sove i vogna, og når hun sov trilla vi henne med oss på restaurant. Satte henne i en rolig krok, hun sov godt der mens vi spiste. Så var det bare å trillehjem igjen til hotellet. Kjekt å dra når hun enda sov såpass mye, da fikk vi tid til å kose oss og duppe av på stranda vi og.

Jeg amma enda mye da, men hun fikk grøt og frukt i tillegg. Hadde med alt vi trengte nedover, bleier også. Pakka det i bagvogna på tur nedover, der var det plass til mye:) Også på vei hjem pakka vi ned alt vi hadde shoppa i ferien i vogna;)

Vil absolutt anbefale en syndetur ja, om dere gjør den på babyens premisser. Ikke for lang flytur, ikke reis i den varmeste tida osv. Ta med noe hun er vant til og trives med, hos oss var vogna veldig viktig. Der visste vi hun sov godt. Også tok vi med mat og bleier vi var sikre på hun passa til og likte godt.

Skrevet

Vi har en på 2,5 år og en på 4 mnd. Planene våre er 2 uker til syden, en uke til Sørlandet og en uke til Danmark. Gleder oss:)

Skrevet

Vi har ei som blir 5 mnd i sommer. Vi skal til mine foreldre på ei øy på sørlandet i nesten 2 mnd pga bryllup og dåp :) +at vi skal til sambo sine foreldre i Dalarna, Sverige i 2-3 uker. Deilig med familie rundt seg når man ellers er veldig mye "alene".

Skrevet

vi skal til danmark en uke med 2 andre vennerpar med barn:)

Hadde veldig lyst til og reise til syden, men jeg gidder ikke når hun er så liten, så da ble det Danmark istedenfor!

Skrevet

Vi skal også til Danmark. Har leid hus i to uker med et vennepar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...