Kari K. med to søte små Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Trodde at jeg slapp unna, men jeg våkner kvalm, er ofte kvalm gjennom dagen. Bruker å hjelpe å spise, men kvalmen kommer fort tilbake. Hvorfor kvalm så nå så sent? Flere?
Mariamamma Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Opplevde akkuart det samme jeg! Trodde jeg skulle slippe, men denne uken kom kvalmen. Er 9 + 3 i dag, så ganske lik deg altså. Det jeg fant ut er å prøve å få i meg noe, og så går det litt lettere over. Men var kvalm stort sett hele onsdag og torsdag, våknet også i natt kl 02.00 at jeg var kvalm! Men lykke til, vi får satse på at det gir seg snart
Kari K. med to søte små Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2009 Jeg også kan våkne midt på natta og være superkvalm. Har rosiner på nattbordet, det bruker å hjelpe på den værste kvalmen. Spiser også en banan med en gang jeg har stått opp. På med morgenkåpa og rett opp på kjøkkenet. Det hjelper også. Virker som det er noe søtt som funker best. Kanskje det er blodsukkeret som blir for lavt. Håper vi ikke har 3 måneder med kvalme å se frem til:(
mammatilleander ogPatrick Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 hei hei for meg og kom kvalmen i uke 9, skjønte liksom ikke åssen det gikk ann å bli kvalm så ''sent'' men det gjorde det altså jeg må spise mega sakte og tenke over hver bit. hvis jeg ikke spiser er jeg kvalm, spiser jeg en bit for mye er jeg kvalm, og jeg som har vært skikkelig sjokolademons, nå blir jeg kvalm av sjokolade.. ja ja, ikke at det gjør noe;) men kvalmen er et veldig positivt tegn da:) var hvertfall første min gynekolog spurte meg om da jeg var på ul forrige mandag... du får ta dagene med ro, sitronbrus hjelper meg... åsså grønne epler... =) ja og sånne røde sure snope ''belter'' som man får kjøpt i løsvekt noen steder.... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå