Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Så satt jeg her da. Gubben fór avgårde nå nettopp. "Snakkes til påsken da, min kjære!!" avslutta av et saftig smask. Nå må jeg nok sitte her og vente sjøl ja...kjære lille eggcella mi. Si at du er på vei nedover nå!! Vi har jo opplevd sååå masse kjærlighet denne helga, og to sterke streker på testen!! Kom igjen!! Bare flyt nedover nå, så møter du snart på noen rumpetroll som har veldig lyst på deg. Tenk det da! ALLE vil ha DEG! *lokke*lokke* Fikk du litt mere lyst å rase nedover egglederen min nå? Men jeg kan ta så godt vare på deg inni magen min! Tenk å få ligge inni der, mykt, godt og varmt. Med en kjærlig stemme i bakgrunnen som nynner på masse vakre melodier, bare til deg? Komme da, egget mitt! La nå det være grunnen til mine hofter!! Nok galskap nå. Tenk å sitte og snakke med ei eggcelle da.. Skjerpe seg nå. Men det er ikke så lett å skjerpe seg når alt en tenker på er akkurat dét! *stønn* Det er ikke rettferdig at en ikke kan få det en ønsker når en ønsker det!! Vil en ha is, så går en på butikken, så har en is!! Ikke det at jeg sammenligner barnelaging med is-spising da... Men ja....en ønsker og ønsker...og ØNSKER! Sett deg fast lille spira mi!! Så snakkes vi om 9 måneder?! Avtale?!?!
Lirgen Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Kjenner meg igjen i denne ja! Her er det stryking på magen og småprat til magen ganske ofte, beste jeg vet er når sambo gjør det ,legger hodet sitt på magen og spørr om det er noen der inne! Krysser jo fingra for at det klaffer for dere denne mnd Håper selv at min TR holder seg borte denne mnd og jeg kan sende en lykkemelding til min kjære sambo Noe som ga meg en tanke... viss det klaffer for dere, hvordan vil dere da fortelle nyheten til deres bedre halvdel? :-D
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Så nydelig skrevet, Drømme.. Kjenner meg igjen i så mye! Her er det masse håp og stryk på magen, ikm om 6 dager.... Ønsker deg all verdens lykke! Jeg vil å ha iiiiis!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2009 Hvis eg står med positiv test, og sambo e på jobb...då tror eg bare at eg komme te å ringa heilt hysterisk te han med ein gang og hyla no skingrende om at det e to streker...eller så klare eg å holda meg te han komme hjem..enten eller detta tror eg..hehe... Men..ikm i påsken eg da så då har eg han her uansett!! *glede meg allerede te å få han hjem igjen* Åååh..eg e så forelskaaaa...trodde ikkje eg kunne bli så forelska i noen at eg ønska å få barnet hans....hihi...*bobleboble* Lykke te dåkker andre og!! Ska se om eg klare å dikta et heiarop te eggstokken eller noe sånn....hihi...
Lirgen Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 skjønner, er din borte lenge om gangen? skjønner at du ser frem til og få han hjem til påska! Har og IKM i påska så blir spennende og se her og etterhvert :-) Ja du må dikte opp heiarop og jeg kan komponere musikk til. hahha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå