Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gjennomsnittlig sover et foster? Finner ikke noe konkret info om det, er det noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest at de sover ca 90% av tiden. Men det varierer antagelig med hvor langt man har kommet...

Skrevet

Min sover ihvertfall ikke 90 % av tiden! Her er det liv HELE tiden, lurer på om den sover i det hele tatt!!

Skrevet

hehe, forundrer meg ikke om den lille her er mest aktiv på nattestid, hehe... hvis ikke sover h*n så og si hele tiden... kan vel da stemme med 90%;p

Skrevet

Jeg er snart i uke 18 og her om dagen kjente jeg liv nesten hele dagen og langt ut på kveld, men de to siste dagene har jeg nesten ikke kjent noe. Er derfor jeg lurer. Er det normalt å kjenne mye en dag for så og ikke kjenne noe eller veldig lite dagen etter?

Skrevet

jeg kjente mye igår og forgårs... altså 17+2 og 17+3... men idag derimot, 17+4 har jeg ikke vært så heldig:)

Skrevet

Så morsomt, vi er like langt på vei :) Så da er det helt normalt med andre ord? :) Greit å vite =)

Skrevet

jepp:) når jeg dytter magen kjenner jeg svaake romsteringer.. hehe.. men ikke direkte liv eller spark;) må nok smøre oss med tålmodighet til h*n blir litt større ja:)

som sagt, forguder doppleren min;)

Skrevet

Hoff, doppler tør jeg ikke å anskaffe meg, kommer til å bli hekta :P Vært på UL du da? Skal på fredag jeg. Blir morsomt :)

Skrevet

heldig du er... jeg skal ikke før neste tirsdag.... så snart en uke igjen:) vil vite kjønnet... du? har selv magefølelse på gutt...

Skrevet

Men det går fort! Plutselig er du der =) Ja, vil vite kjønnet vi også. Og har også en magefølelse på gutt. Så blir litt "rart" om hun sier at det er ei jente :) Blir spennende å se, either way er like gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...