Gå til innhold

Kvalm


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært kvalme i det siste? Jeg har plutselig blitt veldig kvalm, men kaster ikke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også....Plutselig begynt å bli kvalm igjen og brekker meg lett....forstår ikke hva dette kommer av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også:-( Jordmor sa at det er vanlig å få samme symptomer som tidlig i svangerskapet igjen i slutten:-( Meg hjelper det å ta det med ro og slappe mer av og spise lite og ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg også har begynt å få kvalme igjen. Spurte legen om det og han sa det var mangen som fikk det på slutten pga ungen presser på magesekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm ja..særlig på formiddagene faktisk... Sitter her og spiser tørt knekkebrød for å få i meg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også. Har blitt kvalm den siste uka, er nå 35 uker. Blir spesielt kvalm etter jeg har spist og har fått ubehag øverst i magen og litt halsbrann. Er vel babyen som begynner å ta stor plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah...merker det best rundt disse tider på dagen faktisk, men igår var jeg så dårlig at jeg brak meg på vei hjem fra bhg...ikke morro... Må vel gjøre som i starten, spise ofte og lite og drikke masse vann og ta det med ro! Noe som er enkelt idag med sol på terrassen og nyrydda og vaska hus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...