manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Skal det virkleig være så lett å "slippe unna med mord" i Norge?? Hører jo støtt og stadig at gjerningsmannen-/kvinnen var "sinnsyk i gjerningsøyeblikket",er psykisk ustabil osv... Tror jo de fleste som har drept noen ville prøvd seg på den..?.. UANSETT; ingenting rettferdiggjør drap,så IKKE kom med noe "stakkars mentalpasienter som ikke får god nok oppfølging-sdritt" Synes det er helt utrolig,drap er drap uansett! Jeg blir så forbanna provosert! Send kreka i fengsel! Samme med utlendinger som begår drap i Norge; send de hjem og la de råttne i fengsel i sitt eget hjemland! Dumsnille Norge!! er jo til å grine av..
SNURF 5 GUTTER Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 MARIEM den skulle du ha fått FREDSPRISEN for. Er så enig att.
bixit Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Ja det er til å grine av. Det aller verste er at dette landet skal våre barn og barnebarn vokse opp i. Da jeg var liten kunne man leke ute uten å ha mor eller far hengende over skulderen. Ingen barn hadde mobiltelefoner som sikkerhet. Vi kunne gå på handletur uten å låse ytterdøren. Som fjortis kunne jeg fint gå hjem fra bytur på kveldstid uten å være redd. Jeg gremmes over hvordan det vil bli for mine barn om 15 år.
Countess Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Nylig gikk en mann i Tromsø opp en etasje og drepte 1 mann og 2 kvinner med kniv! Ene kvinnen var gravid i 5 mnd! Men hva skjer..joda som med alle drap kommer det frem at mannen er psykisk ustabil!Klart han er.. Er jo ingen tvil om det,og det trengs vell ikke politi og domstol til å fnne ut det! Alle som dreper er vell ustabile,men det har vell ingenting og si for straffen de burde få! Senest igår drepte en mann sin mor med øks!! Joda kjære norge,mannen var psykisk ustabil!!! Mildere straff?? For å drepe et annet menneske..din egen mor..med øks??? Nei F*** heller!!! La dem råtne!!!
Oktober_baby Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Skjønner det er mange skolert innen psykologi her.....hehe De som tror at å ha en psykose er å bare være litt ustabil, tro om igjen det er jo en sykdom og mennesker som dreper i psykose er dypt syke og ikke ansvarlige for sine handlinger.. . Tror dere tvunget psykisk helsevern er ferie eller?
misscelia Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 snakker dere om da? råtne i fengsel?? er dere klar over hvor godt de har det der inne?,, nei, finn opp en ny straff som virkelig stikker litt,,,forøvrig er det visst strengere straff for å smugle dop inn til norge enn straffen for å drepe noen,, er ikke det sykt så vet ikke jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå