trebarnsmammaen Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 ...skal dit i morgen og har litt tid til butikker... Er det noen av butikkene der som selger mammaklær?
TusseMor07&09&14 Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hei... Ikke så veldig mange butikker som selger mammaklær, men på meg og magen er det mye fint da. http://www.megogmagen.no/ ellers så har de mammaklær på Lindex og litt på polarn og pyret i farmandstredet. Mener de har noe på barnas hus på kilen og.
3xMamma :) Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 På Magen og meg (eller omvendt?) har de et merke som heter Mama Licious. Det er ikke så dyrt, men veldig fint Lindex har ikke lenger (hvis de ikke har fått de siste månedene. De har litt på Liten. Ihvertfall bukser (rundt 800-1000kr). Polarn o pyret har noe mammaklær. Kjøpte en tights som jeg har bodd i. Litt dyr, men hvert det HM har ikke noe i Tønsberg, tror de har i Horten. Ellers har de på nettet. Man kommer langt med mammabukser, og vanlige, litt lange topper. Vi er heldige med moten nå Når det er sagt er Tønsberg en utrolig kjedelig by å handle mammaklær i... Lite utvalg og generelt dyrt.
Superhappy Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Enig med de over, ikke mange butikker som har mammaklær i Tbg..... Men til gjengjeld har meg og magen utrolig mye fint da mange forskjellige merker og endel av merkene er billig Har kjøpt endel der og synes feks de toppene jeg har derfra har veldig mye bedre kvalitet en andre gravide topper jeg har.
trebarnsmammaen Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2009 Så bra, tusen takk, alle sammen! Jeg visste ikke om meg og magen, enda jeg egentlig er Tøsbergjente;-) (Har ikke bodd der på 5 år...) Da blir det shopping i dag! Ha en god dag! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå