Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at sko som er "inngått" ikke bør arves grunnet forskjeller i foten.

Men nå har storesnupp vokst fra et par sandaler og et par finsko som han aldri har gått i ... bare krabbet. Og finskoa er vel brukt bare 3-4 ganger.

Da er det vel ingen fare for lillesnupp sine føtter å overta dem vel? Det blir jo det samme for ham. Sandalene blir han kanskje å krabbe i og finskoa blir brukt 3-4 ganger ...

Dumt å kaste omtrent ubrukte sko også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI har en del skopar som småen nesten bare rakk å bruke et par ganger før han vokste ut av dem og de hadde vi tenkt at nestemann, om det blir gutt, kan arve. Jeg kan ikke se for meg at det kan være skadelig :-)

Det er noe annet nå som han er to år og løper rundt dagen lang ute. Jeg ser for meg at vi kan se langt etter noe å la andre arve av skotøy.

Skrevet

Jeg har flere par sko etter størstejenta som ho bare har brukt et par ganger, de venter nå på at minstejenta skal bli liitt større;)

Skrevet

Jeg har ofte latt mine arve sandaler som ikke er særlig slitte i såla. Blir noe annet med joggesko og slitte vintersko, de lar jeg ikke gå i arv. Men har latt noen lite brukte cherrox og gummistøvler gå i arv. Er vel begrenset hvor inngåtte sålene blir i slike sko med harde såler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...