Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Brette klær, legge på plass, vaske nye klær, henge de opp osv... Vaske vinduer, de ser ikke ut når sola skinner på de, og nå er tiden for at sola skal skinne gjennom de snart, så de må vaskes.... Nye gardiner vil jeg henge opp, eller liftgardiner... Skulle rundvasket huset også med det samme.... Men jeg har ikke lyyyyyyyyyyst:( Vi skal bort i påska og det hadde vært så digg og kommet hjem til alldeles nyshinet hus og vite at vårvasken var unnagjort. Jaja, vet hva jeg skal gjøre onsdag og torsdag til uka:s:s:s:s
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Sutrer litt her jeg å før jeg får mannet meg opp til å sette i gang jeg også. Eller, "mannet" opp er kansje feil, for han har rømt... Lykke til med vaskinga da!! Vi får trøste oss med at det er sååå digg etterpå når vi er ferdig!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Har faktisk vasket vinduene nå da:) Vel... 3,5 av de... Har ikke vasket yttersiden av verandadøren, for kommer ikke til der pga sneen og når ikke opp. Så har bare 8 igjen;) men men... Skal tørke støv nå og vaske litt rundt omkring.... Men iiiisj, husarbeid suger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå