Gjest Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 I går oppdaget jeg noe jeg trodde var en kvise på magen. Den var som en irritert vannblemme og er vond og sår. Jeg tror jeg pleier å ha en føflekk der. Ikke en føflekk som er vanlig brunsvart, men mer enn lysebrun hevelse i huden. Noen som har opplevd det samme?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Jeg hadde en føflekk i ansiktet, rett forran ene øret. Plutselig så begynte den å blø, trodde jeg først hadde fått en kvise men var selve føflekken som var blitt kviseaktig og blødde. Hadde svangerskapskontroll til legen noen uker etter, da var den likedan. Jeg kjente det først når jeg kom borti den med børste og kam når jeg hadde vaska håret. Den var vanlig føflekk farge, mørkebrunlig- men ikke helt rund, mer avlang i formen. Fikk henvisning til plastisk kirurg av legen og noen uker senere var den borte. Det tok 5 minutt, og alt i alt kosta det med 450 kroner med å fjerne de 4 stingene etter 10 dager.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Ja jeg bør vel ta en tur til legen å få sjekket diverse. Har hostet i snart 2 uker nå også så formen er egentlig elendig. Sover dårlig og føler meg slapp:( Må bare få hjem min kjære partner in business først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå