☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Hvordan går det jenter?? Begynner å bli nervepirrende - endelig er det vår uke!!! Jeg er "testoman" slik som mange andre her inne, så jeg greide ikke la være å teste meg i dag, 8 dager etter EL, 6 dager før IKM. Forrige gang testet jeg jo veldig positivt 9 dager etter EL, altså 5 dager før IKM - så hadde jo ett lite håp... Testen er ultrasvaaaak positiv, men det er ett kryss! Testet med vanlig CB. Men så er jeg veldig usikker på om det er fortsatt rester etter forrige graviditet, mistet jo i uke 12 for 3 uker siden... Skal tilfeldigvis til fastlegen i morgen - så får se, men jeg har jo ett lite håp da =) Hvordan går det med dere? Ønsker dere alle sammen lykke til =) Klems
hildri Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hei. Her er ikm fredag så det blir en lang uke. Har egentlig ingen forhåpninger denne gangen. Vi får få tiden til å gå med å skravle litt her...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Hvordan er det med dere jenter?? Noen som har begynt å teste seg ennå? Greide jo selvsagt ikke la være å teste i dag siden jeg fikk ultrasvak positiv test i går - testen i dag er enda hvitere og enda svakere enn i går, faktisk er den nesten egentlig blendahvit - man må jo nesten forestille seg at det er ett kryss der - så jeg tror ikke det blir noe spire på denne pp`n på meg =( Får bare forberede meg på å gå inn i en ny pp, æsj og isj og dobbelt-skuff =( Er jo egentlig fortsatt veldig tidlig å teste da, på dag 24 på syklus 9 DPO, 5 dager før IKM... så det kan jo være ett lite håp - men tviler =( Hvordan er det med dere andre jenter?? Noen symptomer? Noen som har testet seg?? Lykke til alle sammen =) Stoooor klem fra
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Håper det kommer en sterk test for deg snart!! Spenningen stiiiger her, og jeg klør i fingrene etter å teste... Skulle egentlig teste om en ELtest sa meg noe til morgenen i dag, men fikk litt dårlig tid.... Stoler dessuten ikke 100% på at de kan gi utslag.. tror jeg.. Kjempeusikker! Ønsker oss alle ALL LYKKE TIL i verden!!!
blid frøken :) Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Noen som har hatt stikninger nederst til venstre i underlivet den siste veka? Har lest noen steder at det kan vera eit symptom, men våger ikke heilt tru på det.
♥Babyklar♥ Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Jeg er supertrøtt, stikker både på venstre og høyre side og har vondt i korsryggen - har jeg hatt siden EL omtrent da.. Puppene er litt ømme og, forresten. Noen ganger tenker jeg bare at fordi jeg håper så inderlig, derfor kjenner jeg alle disse symptomene. Tør ikke HELT å stole på at de er hva jeg håper. Er vi ikke alle litt sånn?
You can call me Dårris Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Denne perioden skulle vi ta det med ro og ikke prøve så hardt, men jeg går på nåler likevel. Spiren kan jo ha satt seg den?? Jeg er æresmedlem i testomanforeningen og har ikke klart å la være denne gangen heller. Nå klarte jeg selvfølgelig å gjøre det jeg ikke skal gjøre, nemlig å gå opp og se på testen igjen en time etter testing, og jaggu er der en suuuupersvak strek. Har litt hjertebank nå, men tror egentlig det skal mye til at det faktisk stemmer. Jeg prøver igjen i morgen tidlig. Noen som har fått positiv test? Tvi tvi til dere alle sammen!
♥Babyklar♥ Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 En Til Kanskje?: Tenk om du virkelig er gravid! Jeg krysser fingrene for deg altså - at du får sterkere strek i morgen tidlig:) Jeg kan ikke teste før til søndag egentlig.. *spent*
You can call me Dårris Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Ja, tenk da:) Når har du IKM da? Jeg venter tanta ca onsdag, men klarer ALDRI å vente til IKM dagen med å teste. Hehe. Krysser alt jeg har av fingre og tær for at vi begge får de strekene vi ønsker oss i løpet av uken!
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Hei, jenter! Jeg er ganske ny her, men synes det virker trivelig her inne. Jeg har IKM i morgen. Har ikke testet enda, siden graviditetstestene jeg bestilte på nettet ikke har kommet i posten enda. Kanskje like greit, så slipper jeg å teste for tidlig. Går rundt og kjenner etter tegn og lurer på om det er en liten spire inni her. Selv om tiden går saakte, så er det jammen spennende og moro disse dagene hvor man går rundt og lurer på om man er gravid! Lykke til alle dere andre!
Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 30. mars 2009 #11 Skrevet 30. mars 2009 Hei folkens! Jeg har IKM fredag, og jeg SKAL IKKE teste noenting før jeg har sett at tanta ikke kommer....... Sparer det så lenge jeg kan nå, selv om d e sååååååååå vanskelig å la være, men vil ikke bli skuffa... så sparer det så lenge jeg kan........... Blir veldig nedtur nå om d blir negativ test gitt... Kjenner det på meg.. Har hatt liksom litt svake menssmerter de siste dagene, og er "sliten" i korsryggen... Håper så inderlig dette er tegn på at spiren sitter!!! Er såååå spent nå.... dette er ulidelig......... Flere som har d sånn nå om dagen ?? Jeg krysser alt om kan krysses nå, for både meg og alle dere andre XOXO
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 31. mars 2009 #12 Skrevet 31. mars 2009 Der beskrev du meg!! Venter og venter og venter, og håååååper så inderlig.... "Sprakk" litt i stad og tok en ELtest (ettersom jeg har hørt de kan bli positive før grav.test..) og den var negativ Så nå kom det litt negative tanker her.. Men håpet lever fortsatt!! IKM på lørdag, måtte dagene gå fort frem til da! Tvi tvi til alle sammen!!
*papilla* Skrevet 31. mars 2009 #13 Skrevet 31. mars 2009 Hei jenter Det er så godt å vite at rundt om i landet sitter det flere i min situasjon, som venter og venter og håper så inderlig! :-) Selv har jeg ikm i morgen 1. april. Sprakk på lørdag og testa, blei negativ, men var ikke med morgenurin(!!), så håper jeg bare var litt tidlig ute.. Har ikke testa igjen etter det, er litt nervøs.. Pleier som regel merke godt noen dager i forveien når TR er på vei, men denne gang har jeg ikke kjent noen verdens ting!?! Har heller ingen symptomer på at noe er på gang, så jeg vipper veldig frem og tilbake. Eneste er at jeg føler meg konstant oppblåst, noe som er litt frustrerende, for merker at jeg tar meg mer til magen og innbiller meg hvordan det ville vært med en liten kul der... aaaarh, "gal av lengsel, gal av å savne deg.. Gal av å vente, og av å tenke på deg!!" I tillegg er jeg super følsom - satt å sippa når de der to i "Da damene dro" gifta seg - hallo!? normalt eller, nesten litt pinlig.. Skal INGENTING til.. men det kan jo bare være alt stresset rundt ventingen og uvissheten som gjør dette? Kan det ha skjedd store forandringer fra lørdag til idag? At hcg nivået kan ha steget nok til positiv?? Tester i morgen - på selveste aprilsnarr-dagen!! Masse lykke til jenter!! :-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 31. mars 2009 Å så spennende jenter =) "En til kanskje?": Det høres jo spennende ut med den testen da!! Du må holde oss oppdatert =) Jeg tror TR er på vei hos meg - for jeg har skikkelig rydde og vaske-dilla i dag og da pleier TR å komme noen dager senere..., vet ikke hvorfor det er sånn, har med hormonene å gjøre! Så jeg satser sterkt på neste pp jeg da =) Lykke til da jenter =) Klems
TogT Skrevet 31. mars 2009 #15 Skrevet 31. mars 2009 Symptomjakten har vært i gang flere dager allerede. Og utrolig nok... puppene er ømme det stikker og svir nederst i magen jeg er kjempesulten hele tiden veldig trøtt humørsjuk ++ Dette er symptomer som kommer hver 4. uke, sånn noen dager før TR. Allikevel kan jeg ikke la være å håpe at denne gangen betyr det at en spire har satt seg fast. Søndag er den magiske dagen, og jeg skal prøve, prøve å ikke teste før mandag. Men da er jo sikkert TR kommet og testen er spart Til neste gang...
You can call me Dårris Skrevet 31. mars 2009 #16 Skrevet 31. mars 2009 Hallo jenter. I dag har jeg tatt både el test og g-test. G-testen har ikke slått ut i det hele tatt, mens el-testen er "nesten" positiv. Streken fra i går ser jeg fortsatt. Symptomene mine er: Kvalm!! (var ikke kvalm en dag forrige gang, så jeg ser ikke det som bekreftelse) Har hatt stikkninger i egglederen. Ellers ingenting... Jeg har jo vanligvis maaaasse. Hehe. IKM i morgen, så da gjenstår det å se et par dager til. Hvordan går det med dere? Flere som har testet?
Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 31. mars 2009 #17 Skrevet 31. mars 2009 Jadda, jeg er et SVAKT menneske................ Testa idag da......... IKM fredag eller lørdag........ Testen ble selvfølgelig negativ... men , brukte ikke morgenurin da... Så dere tror vel fortsatt at sjansene er gode??? Ble bare heeelt vill etter å kaaaasnkje kunne finne ut noe.... og ble bare deppa etter å ha tatt testen da selvfølgelig... men nå er jeg kommet inn i et positivt lune igjen da! Håpehåpehåpe!!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 31. mars 2009 #18 Skrevet 31. mars 2009 Her blir det testings imorgen tidlig asså, klarer ikke vente lenger jeg... Har en CB digital liggende, så.... Blir jo 3 dager før ikm, så er jo en liiiten sjanse for en skikkelig herlig 1.aprilLYKKEGAVE Så lenge håpet lever............ Fortsatt MASSE tvi tvi til allesammen, håper alle får en herlig april"snarr" imorgen
You can call me Dårris Skrevet 31. mars 2009 #19 Skrevet 31. mars 2009 Altså... Er ikke nysgjerrighet og en smule utålmodighet positive egenskaper da;) Jeg kunne LETT tatt en test til i dag, men får vente til i morgen nå! IKM i morgen, så da må det vel komme et endelig svar. Jeg har ingen tegn på at tanta skal dukke opp hittil, men vi får se i morgen.
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 31. mars 2009 #20 Skrevet 31. mars 2009 Veldig positive egenskaper, mener jeg! Men kunne noen ganger ønske jeg hadde tålmodighet til å bare vente på tr..... hehe Hurra for oss som ikke klarer å vente! ) Hold oss oppdatert da!
You can call me Dårris Skrevet 31. mars 2009 #21 Skrevet 31. mars 2009 Det skal jeg gjøre, og det må du også! Får håpe det blir en happybaby påske;)
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 31. mars 2009 #22 Skrevet 31. mars 2009 Tusen takk! ..da blir jeg extra happy, for å si det mildt.. ;o)
♥Babyklar♥ Skrevet 31. mars 2009 #23 Skrevet 31. mars 2009 IKM 5. april her - jeg føler at jeg har ALLE symptomer (som hver eneste måned! Hehe!) Var så rart på jobb i dag.. bar en unge på armen og når han kom borti magen på høyre side, så var det skikkelig ømt der.. Da ble jeg heltent vettu! Herregud, må nesten le litt av meg selv her! Jeg blir helt rar av dette prøve- og ventegreiene! Det er litt koselig å håpe og tro at det har klaffet akkurat "denne" måneden da:) En Til Kanskje?: Jeg vil så gjerne at du får positiv gtest i morra tidlig! Hold oss oppdatert;)
You can call me Dårris Skrevet 31. mars 2009 #24 Skrevet 31. mars 2009 Ååååå. Dere er så søte:) Jeg krysser alle fingre og tær for at dere har klaff! Hvor lenge har dere prøvd? Logger meg nok på i morgen tidlig. Kan/vil ikke fortelle det til noen enda. Mannen min er på tur denne uken, og ville ikke vite om det ble positivt eller negativt før han kommer hjem. Nå er det natta. Sov godt jenter!
Putzie Skrevet 31. mars 2009 #25 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har disse sympt: *småkvalm/uggen - litt til og fra i over to uker * fort sliten -i ca to uker * ofte sulten - siden jeg ble født neida, men støtt hypp på noe * ømme pupper - kom i dag.. Ikke nippelen som det vanligvis pleier å være når TR kommer.. Nå er det selve puppen... *tisser mye *stort sett hard i magen Det er mine sympt.. men kan være kroppen som lurer meg.. Men da skjønner jeg ikke hva småkvalmen kan komme av... =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå