Gå til innhold

Trenger hjelp vedrørende økonomikompetanse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fullfører nå et årsstudium i administrasjon og ledelse, har blant annet tatt personaladministrasjon som del av dette. Har også gått et lite engasjement som personalmedarbeider og syns dette virker ok å søke meg til når jeg skal søke jobber om et års tid (skal ha min siste mammapermisjon først).

Men jeg syns at på mange av disse stillingene virker det som de etterspør økonomisk kompetanse. Dette har ikke jeg nå, men kunne godt tenkt meg noe slik at jeg blir mer attraktiv for denne type stillinger.

Jeg har dessverre ikke råd til å studere på fulltid mer, men vurderer om jeg kan ta noe under permisjonen, kanskje nettbasert som kan hjelpe meg med dette?

Noen som har tips til hva man evt bør begynne med av slike ting? Det finnes jo så mange ulike studier på nki og nks osv, og jeg vet ikke hva som er lurest når man ønsker å jobbe på personalavdelinger eller som HR-medarbeider...

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har mulighet til å ta noe på BI ville jeg anbefalt deg dette. Veier myye tyngre enn nki/nks, selv om disse også er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...