mars09+aug11? Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 da jeg var på do i går, kom det ganske mye blankt slim, både i do og på papiret, og en liten hvit klump. da jeg gikk på do i natt, lå det en ganske stor hvit klump i do, på str med en drue. og da jeg tørket meg kom det en del gul/grønt slim på papiret? har hatt en del mens smerter i går og i natt, både i ryggen, nederst på magen, og nedover bena. er 15 dager til termin. kan dette være slimproppen som har gått? og kan det bety at det snart er noe på gang? =)
*emeline* Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Det var sikkert slimproppen som gikk, men det kan fremdeles være mange dager til fødselen for det. Lykke til )
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Høres ut som slimproppen ja.. Men kan allikevel være flere dager og uker til fødselen.. At slimproppen går er desverre ikke noe indikasjon på at noe er på gang.. Men masse lykke til når det skjer.. =)
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Signerer *emeline*.... Kan gå uker selvom slimproppen har gått!
mars09+aug11? Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2009 ok, takk for svar. får bare håpe at det ikke tar så altfor lang tid da. vet ikke om det har noen sammenheng, men med mamma så tok det et døgn fra slimproppen gikk. så kan jo leve i håpet, hehe. er jo uansett ikke så altfor lenge igjen da =) lykke til til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå