Gå til innhold

Jeg var på fest i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

30 års dag til ei jeg ikke har så vledig mye kontakt med, var vel egentlig litt tilfeldig at jeg ble innvitert.

Det var en kjempe hyggelig fest, pratet med mange jeg ikke har hatt kontakt med siden barnehage alder og ungdomsskole alder. Og selvfølgelig noen jeg overhodet ikke kjente fra før.

Jeg tror faktisk dette var den hyggeligste festen jeg noen gang har vært på, jeg er ikke så veldig party-løve, og har vel egentlig ikke vært på fest/ute på byen på over et år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes kjempegøy ut!! =)

Jeg skulle også være i 30 årsdag på fredag, men hadde ikke barnevakt verken for barn eller sauer så måtte bare droppe det.

Skrevet

Var kjempegøy. Hun hadde leid lokale hvor det var badestamp, så vi koset oss i stampen også flere ganger i løpet av natta.

Så dumt at du ikke kom deg i 30 års dag du da. Du får ta det igjen en annen gang.

Skrevet

Ja det blir vel et par fester utover våren/sommeren =)

Skal i bryllup og 25 årsdag i år og sambo blir 30. Lurer på hva jeg skal finne på for ham da!?

Skrevet

Det er godt å komme seg ut og gjøre noe annerledes i blant. Setter mer pris på det enn da man var singel og barnefri og kunne gjøre hva man ville når man ville.

Hvordan var det å treffe igjen folk fra barnehagen? Kjente du dem igjen?

Skrevet

Hehe, er jo folk jeg har gått på samme skole som, så jeg har jo sett de, men vi har liksom ikke hengt sammen. Jeg var litt skeptisk til å komme inn i en sammensveiset gjeng også, men det gikk over all forventning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...