Gå til innhold

Jeg har ingen bleieunger lenger:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig var minste klar og sluttet på dagen. Bleiene er merkelig nok helt tørre på natten også. Da kan jeg vel ikke kalle henne for babyen min lenger heller hehehehehe

Det skal bli utrolig deilig å kaste stellebordet ut av badet!!! Tenkte jeg skulle erstatte den med en kommode i stedetfor:) Litt mere praktisk møbel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke deilig. Det samme skjedde med min eldste og yngste. Bråbestemte seg for å bli tørre helt uten trening og uhell:)

Skrevet

Ja det er helt utrolig. For hun har vært null interessert i både potte og dotrening. Trodde ikke på et mirakel før til sensommer/høst. Det er utrolig deilig og ikke minst økonomisk:) Er ikke yngste din på alder med yngste min? Eller roter jeg nå?

Skrevet

Han ble tre i desember. Han viste heller ingen interesse før han plutselig bestemte seg. Har vært så flink og holder seg om nødvendig. Noe han måtte da vi var ute å fløy for noen uker siden med turbulens og beltetvang på fly.

Skrevet

Så flink han er:) Minste har ikke fylt 3 år enda så det er 6 mnd som skiller dem. Mente å huske at de var omtrent på samme alder. Truse er kjempestas i disse dager. De føler seg plutselig veldig store når de kan begynne med undertøy:) Body er plutselig ikke så praktisk lenger.

Skrevet

Så herlig å være ferdig med bleieunger da. Gleder meg også til å erstatte stellebordet med en kommode eller noe! =) Flinke jenta di! =)

Skrevet

Da er det på tide å skaffe en ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...