HegeAE Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Baby Luxe Reiseseng med Selvoppbåsende Luftmadrass - Kamuflasje Rose fra: Deryan Er det nokon som har slik reiseseng? Finnes inne på angelbaby
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Sikkert veldig praktisk siden den er så lett. Men ser for meg at det blir dårlig luft der inne. Må jo bli veldig tett og kommer jo ikke luft inn utenom gjennom de nettingene på 2 av sidene. Jeg ville nok ikke hatt en sånn mest pga dårlig lufting i en slik.
Sylteflesk Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Vi har en sånn og har ikke vært fornøyd med den. Senga er lett og fin og praktisk på reise med fly, og jeg tror også det kommer inn nok luft - man trenger jo heller ikke dra glidelåsene helt igjen. Men vesla har aldri sovet godt inni der, senga i seg selv er så spennende at hun bare vil leke med den. Reiser seg opp, krafser i "teltduken", napper i glidelåsene, turner rundt. Har vært veldig vanskelig å få henne til å sove når vi har vært på tur. Vi kjøper nok ikke noen ny reiseseng nå, for hun er 2 1/2, men ville heller kjøpt en phil & teds eller en babybjørn, de veier lite, men er mer som tradisjonelle reisesenger. Sånne telt ville i vårt tilfelle bare virket da vesla var liten baby, og da sov hun i vognbagen hvis vi var på tur.
HegeAE Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2009 No er barn forskjellige. Men, kvaliteten generelt på senga? Eg har ei vanleg reiseseng som eg er ganske fornøyd med. Men, 15 kg er mykje å draske med og.
Sylteflesk Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Joda, barn er forskjellige ... Synes kanskje senga var litt kjip i stoffet, men det var praktisk med luftmadrassen som fulgte med. Etter at vi hadde slått den opp og ned noen få ganger ble den litt skeiv i den ene spilen, men funket fint likevel, så bare litt vindskeiv ut. Littlelife har jo noen lignende senger, som du får kjøpt på www.nomaden.no, eller i butikken i Oslo - tror kanskje det er bedre kvalitet.
Sylteflesk Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Og som nevnt, Phil & Teds reiseseng veier altså like lite, 2,5 kilo, men virker mye mer skikkelig. Men koster jo tre ganger så mye. Ville helt klart kjøpt denne hvis jeg skulle kjøpt reiseseng om igjen. Men det er meg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå