Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Kjenner mangen som jobber som asistent i barnehage, og de tjener veldig forskjellig. Det er fordi det er forskjell på om de jobber i kommunal eller privat barnehage, og hvor mangen barn det er o.s.v. De tjener alt mellom ca 130 kr og 160 kroner i timen.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 jeg jobber i privat barnehage, 4 års ansinitet, det er vel d laveste, å jeg tjener 119 kroner i timen. de med topp ansinitet (assistenter) har 143-147 kroner i timen hos oss. ei som også jobber der som er barne og omsorgsarbeider, 10 årsansinitet, har litt over 160. har aldri hørt om barnehageassistenter som har 160 kroner i timen.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 har søkt på ei stilling. Så da går jeg evt ned i lønn visst jeg får den. Men det er en mye bedre jobb enn jeg har nå uansett. Sliter helsa av meg for 135kr time. det er kommunal jeg har søkt på da. Får den sikkert ikke, men skader ikke å søke å håpe
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 jeg jobbet på sykehjem med 10 års ansinitet og hadde 152 kr t.. Har søkt jobb i kommunal bhg og er spent på om jeg får samme lønn der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå