Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kommer fra sørlande og har termin i september er 15+3 i dag.

lurte på om det er flerer som er like lagt som meg på vei?

kansje noen fra sørlande også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :)

September termin på meg, jeg er 14+5 idag, og bor i Oslo.

Venter min første. Hva med deg?

Skrevet

Jeg har termin 30. september. Kommer fra Vestfold, er 13+6 på vei. Her inne står det 14+0 i dag, men følger jordmor og babyverden sin telling. I morgen går jeg altså inn i uke 15. Tida går :) Jeg kjenner masse liv, kjent liv siden uke 11. Dette er vår nr 2. Gled dere til å kjenne spiren :)

 

 

Skrevet

jeg kommer fra østlandet. er 17+4 idag. termin 3.september ca.

tror jeg kjenner liv - hvertfall noe som skjer der nede, men ikke helt sikker, så gleder meg til de første sparkene kommer! :)

Skrevet

Bor i Beiarn, Nordland. Er 15+4 nå og har termin 18 sept.

Skrevet

Jeg er 15+1 idag og har termin 21. september men bor i London. Noen andre i mitt område tro?? :)

Skrevet

Har dere sjekket ut terminklubben? der finner dere blant annet terminliste med fødesteder (finnes i det orange feltet under søkfunksjonene over her)

 

hilsen 090909

Skrevet

det er det føste for meg også.

veldig greit og være her inne og høre åssen andre har det og at allt er normalt.

Skrevet

Venter nr 3 med termin 28 september - kommer fra Bergen (og er 35 år - 36 når babyen blir født)

Skrevet

Jeg venter nr.4 og trooor jeg har termin 29.september! Håper bare dette barnet blir værende i magen min fram til ca 2 uker før..Da blir det i såfall keisersnitt! Det har det vært på dem alle!

Skrevet

Hei, jeg kommer fra Hordaland, mellom Bergen og Voss, er 14+4 i dag har termin ca 24. september.

Skrevet

bor i oslo, og venter nr 1 29 sept:)

Skrevet

Jepp. Venter nr to i begynnelsen av september, men bor på østlandet jeg da.

Skrevet

Venter nr 2, og har termin 17 september. Vi bor på Sunnmøre.

Skrevet

Hei:) Jeg er også 15+3 idag!:) Bor på vestlandet og venter min tredje:)

Skrevet

Vi venter nr. 2 og har termin 4. sept., og vi bor i Oslo. Er 18 uker på vei, og skal på ul på fredag, så det ser vi frem til:)

Skrevet

Er fra sørlandet,venter nr 3 ca 26 september:)

Skrevet

jeg er fra sørlandet og venter nr 2 i midten av september

Skrevet

JEg er fra Vestfold og venter nr 2 23.september. Er 14+6 i dag...

Skrevet

Hei! Venter nr. 1 23.sept:-) 15+0 i dag. Bor i Drammen.

Skrevet

jeg er fra karmøy, termin 20 september, 15+2 i dag!!:=)

Skrevet

hvor på sørlandet kommer du fra?

jeg kommer fra kristiansand.. håper de er flinke på sykehuse.

jeg hater sykehus leger og sprøyter. hjelp

Skrevet

Jeg bor en halv time fra kr.sand og har fødet to ganger på sykehuset. jeg har hatt god erfaring altså,men har ikke hatt noen komplikasjoner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...