Gjest Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 jeg kommer fra sørlande og har termin i september er 15+3 i dag. lurte på om det er flerer som er like lagt som meg på vei? kansje noen fra sørlande også:-)
Amia Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hei hei September termin på meg, jeg er 14+5 idag, og bor i Oslo. Venter min første. Hva med deg?
Veslemus Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har termin 30. september. Kommer fra Vestfold, er 13+6 på vei. Her inne står det 14+0 i dag, men følger jordmor og babyverden sin telling. I morgen går jeg altså inn i uke 15. Tida går Jeg kjenner masse liv, kjent liv siden uke 11. Dette er vår nr 2. Gled dere til å kjenne spiren
my&E *mistet vår datter* Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 jeg kommer fra østlandet. er 17+4 idag. termin 3.september ca. tror jeg kjenner liv - hvertfall noe som skjer der nede, men ikke helt sikker, så gleder meg til de første sparkene kommer!
Trejenter? Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Bor i Beiarn, Nordland. Er 15+4 nå og har termin 18 sept.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Jeg er 15+1 idag og har termin 21. september men bor i London. Noen andre i mitt område tro??
Mogop fikk augustgutt Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Har dere sjekket ut terminklubben? der finner dere blant annet terminliste med fødesteder (finnes i det orange feltet under søkfunksjonene over her) hilsen 090909
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 det er det føste for meg også. veldig greit og være her inne og høre åssen andre har det og at allt er normalt.
morfor2 Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 Venter nr 3 med termin 28 september - kommer fra Bergen (og er 35 år - 36 når babyen blir født)
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #11 Skrevet 29. mars 2009 Jeg venter nr.4 og trooor jeg har termin 29.september! Håper bare dette barnet blir værende i magen min fram til ca 2 uker før..Da blir det i såfall keisersnitt! Det har det vært på dem alle!
Tilde 2009+ Ida 2012 Skrevet 29. mars 2009 #12 Skrevet 29. mars 2009 Hei, jeg kommer fra Hordaland, mellom Bergen og Voss, er 14+4 i dag har termin ca 24. september.
Murmeline Skrevet 29. mars 2009 #15 Skrevet 29. mars 2009 Jepp. Venter nr to i begynnelsen av september, men bor på østlandet jeg da.
Dagros med gutt Skrevet 29. mars 2009 #16 Skrevet 29. mars 2009 Venter nr 2, og har termin 17 september. Vi bor på Sunnmøre.
nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 29. mars 2009 #17 Skrevet 29. mars 2009 Hei:) Jeg er også 15+3 idag! Bor på vestlandet og venter min tredje:)
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 29. mars 2009 #18 Skrevet 29. mars 2009 Vi venter nr. 2 og har termin 4. sept., og vi bor i Oslo. Er 18 uker på vei, og skal på ul på fredag, så det ser vi frem til:)
Tidemann Skrevet 29. mars 2009 #19 Skrevet 29. mars 2009 Er fra sørlandet,venter nr 3 ca 26 september:)
☆chiquita☆ Skrevet 29. mars 2009 #20 Skrevet 29. mars 2009 jeg er fra sørlandet og venter nr 2 i midten av september
Dane Skrevet 29. mars 2009 #21 Skrevet 29. mars 2009 JEg er fra Vestfold og venter nr 2 23.september. Er 14+6 i dag...
Emma27 Skrevet 29. mars 2009 #22 Skrevet 29. mars 2009 Hei! Venter nr. 1 23.sept:-) 15+0 i dag. Bor i Drammen.
mammas nurk Skrevet 29. mars 2009 #23 Skrevet 29. mars 2009 jeg er fra karmøy, termin 20 september, 15+2 i dag!!:=)
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #24 Skrevet 29. mars 2009 hvor på sørlandet kommer du fra? jeg kommer fra kristiansand.. håper de er flinke på sykehuse. jeg hater sykehus leger og sprøyter. hjelp
Tidemann Skrevet 29. mars 2009 #25 Skrevet 29. mars 2009 Jeg bor en halv time fra kr.sand og har fødet to ganger på sykehuset. jeg har hatt god erfaring altså,men har ikke hatt noen komplikasjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå