Mor&barn Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 i flere dager, men bra i dag. Men er det noe de gjør eller kan de gi han hos legen? Han sutrer, gråter og jeg får så vondt av han..
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Jeg tror faktisk ikke at de gjør så mye hvis det bare er vanlig forkjølelse. Hvis han ikke har feber i dag, så er han jo på bedringens vei:) Men det er ikke noe hyggelig når de er syke, får helt vondt av det jeg. Mini her i huset har dobbel ørebtennelse og vært kjempe forkjøla. Var på legevakta på torsdag og da fikk vi øredråper, og det føler jeg løsna opp alt i hele hodet hans:) Nesten ikke no snørrete i dag, hoster litt bare.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 De kan gi slimløsende mikstur som er reseptbelagt ( de som ikke er på resept er det lite poeng i, da kan man like gjerne gi saft). Ellers så bør du være oppmerksom på forverring av tilstanden, virus infeksjoner kan bane vei for stygge bakterielle infeksjoner som må behandles med antibiotika/ pencillin. MInsta har vært småsjuk i over ei uke og fikk nå på fredag en bakteriell infeksjon i øre, og i øvre og nedre luftveier som følge av det. Fikk brått feber på nær 41 på fredagskvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå