Bippe77 Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Mannen kom inn døra 07 idag tidlig... fra fest.. Moro! Så formen hans er vel ikke akkurat på topp idag.. ikveld skal vi i bursdag, men har lyst til å finne på noe idag, men vet ikke hva! Poden er supersnørrete og jeg er egentlig ganske sausa og sliten jeg også.. så har ikke mest energi til å egentlig finne på noe, men blir ikke alltid bedre av å bare bli inne her heller... hmm... så et eller annet å gjøre hadde vært fint!
Ksenia & Anjem Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 jeg skal på kino med en venninne i kveld..gleder mg! besøke bondegård?
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Vi skal i barnebursdag om noen timer. Før det skal sambo og lillegutt ut og hjelpe en kompis av sambo, mens jeg og lille frøken enten bare blir inne og slapper av eller går en tur med vogna. Tips: Besøke bondegård, dra på lekeland, bade i svømmehall, gå tur i frogneparken (hvis dere bor i Oslo), gå tur i nærmiljøet.
Let's hear it for the boys! Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Skal på Barnas Konsertdag i Oslo Konserthus sammen med ei venninne. Var der i fjor og, men da var sønnen min så liten at han egentlig ikke skjønte hva som foregikk. Tror det blir bra
Tøysetipp Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Her har arvingen en venninne på overnattingsbesøk og vi skal straks gå tur til et bruktmarked å spise vaffel. Mange fine bøker der bl.a som blir brukt til gjenbruk. Senere får vi besøk to små og tre store familiemedlemmer til en sen lunsj. Nydelig vær her:-))))
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Snart spise god søndagsfrokost, så ta siste shining av leiligheten- i middag til svigers i tre tiden og visning i ettermiddag.
mamma >to gull Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Både jeg og mannen var på fest igår så vi er litt trøtte. Det blir vel en liten tur ut i det fine været etter småen har våkna, så ikveld skal vi til by'n (oslo) og spise ute!:-))Så er det hjem å se "Himmelblå" og rett i seng!
*vips* Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Vi skal på middag til svigers vi :-) Deilig å slippe å tenke på det selv i dag!!
fox`y Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 vi har vært i svømmehall`n:) nå sover lillegutt mens 3 åringen ble me besteforeldrene på lekeland:) så no skal jeg slappe av litt, å gjøre litt husarbeid ettervert:) dere kan no tegne,se film, gå tur, lekeland,svømmehall, bake noe godt osv:)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 Lekeland tror jeg nok det blir=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå