Gå til innhold

6 dager på overtid...


Lykkelivet88

Anbefalte innlegg

Blitt strippet å har fått modnings akupuntur. Ingen av delene særlig behagelig syns jeg. Begynte faktisk bare å grue meg mer til fødsel. :/ Er rimelig lei nå og vil bare ha det hele overstått. Gleder meg masse til gullet kommer da. Alt er jo klart til han. Håper jeg blir moden fort nå. Var ikke mye åpning der nå hvertfall. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei! Jeg har også vært til modningsakupunktur...det var ikke mye godt nei c",) Jeg var allerede moden med 2 cm åpning men takket ja for å få fortgang i det...dette er 2 uker siden, og på Fredag ble jeg strippet. Fortsatt sitter jeg her like gravid. Er så mektig lei nå... Er 6 dager på overtid i følge mens-termin som jeg er 100 % sikker på stemmer, men ul-termin var i går så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet. Dem sier fødselen ofte går fortere når man har fått akupunktur på forhånd, så da får vi bare krysse fingra for det c",) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager på overtid her....

16 dager på overtid i følge min egen termin, tidlig ul og ul i uke 16...

 

Skal til jordmor i morgen og hun skulle ringe KK om ingen ting var skjedd til da. Skal da inn på sjekk på sykehuset. Jordmor eller meg selv liker ikke spriket i terminene... Dessuten har den lille bare to blodårer i navlestrengen i stedet for tre så hun får allerede mindre næring enn hva som er optimalt..

 

Ha hatt 2 cm åpning og vært moden siden uke 35. Sykehuset sa da at det ble nok fødsel innen 2 uker. Yeah right!

Så ventetiden har vært LANG!! :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bare" fire dager over her - men ikke noe gøy. Rart hvor fort humøret svinger over i negativ modus når den magiske datoen er tilbakelagt?? Jeg sliter med små-depresjoner og mørke tanker og er litt redd for barselsdepresjon og alt det der - men sikkert uten grunn. Er bare redd for ikke å ha krefter igjen til å takle barseltida, etter fem måneder med kontinuerlige smerter pga bekkenløsning og all den psyksike slitenheten det medfører. Tar ekstremt lett til tårene og klarer ikke helt å ha et ok forhold til Junior i magen... Det er drit-vondt hver gang han rører på seg, både i bekkenet og i det som er igjen av magemuskler, og det er vondt i sjela å ikke klare å glede seg over at det faktisk er liv der inne! Vet virkelig ikke hvor mye lenger jeg klarer presset, og samtidig er jeg skeptisk til å få satt i gang noe fordi jeg hører det kan bli mye tøffere enn vanlig, og det vet jeg heller ikke om jeg klarer... Førstemann var tøff nok! Selv om det gikk greit, altså...

Skal til jordmor på torsdag om ikke noe har skjedd. Litt usikker på om jeg kanskje skal ta kontakt før om det ikke skjer noe snart, men føler heller ikke at jeg kan mase på mine egne vegne siden jeg egentlig knapt har gått over tida. Men forrige gang fødte jeg en uke før, og har liksom hele tiden fått indikasjoner om at det skulle gjelde denne gangen også - ha!

 

Prøver å holde hodet over vannet og motet oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, Line...hvis du er så plaget av smerter og depresjon synes jeg ikke at du skal vente helt til Torsdag. Jeg er kjempe heldig og har ingen smerter overhodet, men jeg sliter med tanker slik som deg. Jeg har hele svangerskapet gledet meg til fødselen men de siste to ukene har dratt alle kreftene ut av meg og jeg klarer ikke glede meg lenger i det hele tatt. Det er så fryktelig kjedelig å miste motivasjonen som har vært der hele veien. Jeg håper du slipper å gå veldig mye lenger, kanskje du kan ta kontakt med legen din i morgen å forklare hvordan du har det? Jeg håper du får det bedre veldig snart c",) Jeg får vel melde meg over i april-klubben je for denna gutten her har neppe tenkt seg ut i Mars. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for ord og tanker, mettis. Vurderer kontakt med legen fortløpende - ellers så gjør jeg vel som deg og melder meg inn i april-klubben jeg også!

Jeg satt forresten og hørte på Anne Grete Preus' låt "Vår i meg" fra plata "Når dagen roper" - den har en nyydelig tekst som hjalp litt på humøret! Kanskje den kan smitte deg litt også? Vi er jo tross alt en smule lettrørte for tida, er vi ikke... Ellers anbefaler jeg f eks hele RIngenes Herre-trilogien i ett kjør på dvd! Fantasien er et fint tilfluktssted!

Lykke til du også - måtte våre små finne på å komme snart nå!

 

Line:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sangen er kjempe fin c",) Har blitt en del filmer her også i det siste...problemet er bare at jeg har ikke ro nok i baken til å sitte så lenge i sofaen! Men je orker ikke ut å møte folk så jeg drar ned persiennene og holder meg innendørs i det fine været vi har hatt de siste dagene. Det er ingen som skal se meg ute i nabolaget før je har med meg barnevogn har jeg bestemt c",) Var på fødeavd i dag og da strippet dem meg og satte noen akupunkturnåler for å se om det kan gjøre susen...har ikke helt trua på det for je fikk jo det på Fredag også men jeg takker ja til alt som kan få i gang ting c",) Fikk tilbud om å bli igangsatt men jeg vil helst slippe det...så je smører med med tålmodighet noen dager til.

Tvi, tvi c",)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...