Gå til innhold

skalldyrsuppe og spekemat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i bursdag i kveld.. der serverte de skalldyrsuppe, div salater med skalldyr og spekemat.. Hva spiser man da uten at folk skal bli mistenksomme? Jeg spiste litt spekemat, og håper jeg ikke har gjort noe galt.. Kan liksom ikke siitte å se på de andre spiser heller.. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

tror egentlig man skal holde seg borte fra det med mindre man fryser det først men ikke få panikk. forrige svangerskapet mitt hadde jeg cravings på fena lår og spiste et helt et i påsken 07 da jeg ikke var klar over at man skulle fryse det og lille gutt er helt normal;-)

til neste gang frys det..

Skrevet

vet at det skal fryses, men det er ikke så lett når man er borte i selskap.. all maten sto framme, og kunne liksom ikke spørre heller.. hehe. er bare 7 uker på vei og vil ikke at hele verden skal vite det enda :-) det går nok forhåpentligvis bra.

Skrevet

Men skaldyr kan man jo spise...bortsett fra mageinnholdet hos krabbene og giftige blåskjell. Det er når man ammer det ikke er aktuelt...

Men uansett...dette er sikkert ingenting å engste seg for. Jeg tror man skal være utrolig uvøren og veldig uheldig om maten vi spiser har en negativ innvirkning. Selv er jeg forsiktig men ikke hysterisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...