Trilletrill Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 OK, vet ikke hvorfor jeg den siste tiden har vært sånn forbannet bekymret over streng tatt ingenting! Først fødsel og nå at noe skal være galt! Håper det er hormoner for det er så dritt! Var på Ul i uke 11 på Oslo City legesenter hos den damen som var merkelig og streng dog virket rutinert. Hun sa ingenting om noe nakkefold eller noe og jeg spurte ikke. Senere var det rutine ultralyd og alt så ut til å være i skjønneste orden. Hvor stor er sjansene å få Downs barn egentlig? Jeg er 25, mannen min er 28 og vi har ingen sykdommer i familien...er jeg bare paranoid? Det mener mannen min og sier at det er dumt jeg ikke nyter graviditeten mer. Noen andre som er småbekymret og førstegangsfødende?
Mamma_til_isabella Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Jeg kan si at jeg har vært masse hos Linda på Oslo citylegesenter og er kjempe fornøyd med henne.Hun sier i fra om noe er galt og er veldig flink md det hun driver med:-)Når dere var der i uke 11 og hun ikke sa noe spess var alt i orden med den lille bebisen deres. Sjansen for at dere skal få barn med downs er kjempe kjempe minimal! Slapp av og nyt svangerskapet ditt.Du bærer garantert en frisk liten bebis i magen din:) Men jeg skjønner bekymringen din for jeg har vært bekymret så og si hele svangerskapet.Tenk om ditt og tenk om datt hehe....
Trilletrill Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2009 Hallo! Du har vært hos hun fra Russland eller hvor det var? Mannen min likte henne men hun skremte meg litt.
Mamma_til_isabella Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Ja,jeg har vært hos henne sikkert 6 ganger dette svangerskapet. Hun er meget dyktig så du har ingen ting å bekymre deg for:-) Hun klarte tilogmed å se kjønnet når jeg var 15+3:-) Kan jeg spørre hvorfor du ble skremt av henne?
Trilletrill Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2009 Nei jeg ble jo ikke skremt, egentlig så syntes jeg det var veldig greit at hun var rutinert og virket som om hun hadde gjort dette 100 ganger før. Men det var noe med min engstelse når jeg kom til henne og hun var svært kort og sa på denne spesielle balkan dialekten "Ta av bokse og sitt dær!",,,haha. Det er nok jeg som er problemet, mannen min sier det og. Jeg har hatt det helt sorgfritt frem til nå. Også begynner engstelsen. Men det er av en eller annen grunn mange som har skrevet og frarådet gravide til å gå til henne, det gjør jo absolutt ikke jeg da! Og det er flott at du er fornøyd og har vært ofte hos henne;)
Mamma_til_isabella Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Hun er bare sånn i seg selv:-) Har ikke hørt noe negativt om henne eller noen som har frarådet å gå til henne.Alle jeg kjenner som har vært hos henne er kjempe fornøyde. Ja,jeg kommer iallefall til å bruke henne flere ganger om jeg skulle ha behov for det.Hun er veldig opptatt av hvordan gravide har det og tilrettelegger for dem. Men nå har du jo sett at alt er bra med den lille så da syntes jeg du bare skal nyte å være gravid:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå