Sarah & Marcus mamma Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Har så lyst på slimfit jeans... som mammabukse... med sånn stoffbelte på... noen som ve hvor de selger det? ikke alltid d passer med leggings... ikke alle topper som går under baken... da er d fint med en slim fit jeans... finner det ingenplass jeg...;-( bor i sandnes/stavanger..
Augustibarn '09 + junibarn '12 Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hei, jeg sliter også veldig med å finne slimfit jeans - syns det er absolutt finest til det store magen og alle topper/tunikaer som gjerne blir store de òg av naturlige årsaker... Det eneste jeg har klart å finne - men med veldig godt utvalg - er den svenske nettbutikken www.4mom.se. De har flere forskjellige modeller og farger. Har ikke bestillt selv enda - skal tajme med neste tur hjem til Sverige - men syns de ser veldig greie ut! Gi beskjed dersom du klarer å finne slimfit jeans her i Norge eller i Stavanger da - jeg ukependler hit så det hadde vært supert!
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Har sett noen på nettsidene til H&M eller Ellos.
oda09 Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Nettstedet mammaogmeg har slike bukser. Jeg har to og er kjempe fornøyd. Vet ikke om de har det liggende ute på nett nå men send en mail, kan de sikkert skaffe. Ikke dyre var de heler:-) De har også butikk i Larvik.
preggirs2 Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Jeg er selv ganske liten.så disse mammabuksene blir som regel for store og for lange. Men på Polarn o pyret har de en slimfit modell som veldig fint til å være mamma bukse. Har man ikke butikken i nærheten har man mulighet for å kjøpe på nettet. tvi tvi
Gettingbigger Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har kjøpt to par slim fit jeans på Topshop i England, og de er veldig gode å ha på seg. Jeg er dessverre ikke velsignet med lange ben, og elsker at jeg kan få kjøpt flotte mammajeans i min benlengdestørrelse. Det buksene jeg liker best heter Maternity Baxter Jean, og finnes i flere farger. Du kan bestille dem på nettet: www.topshop.com, eller bruke linken nedenfor. Håper du blir like fornøyd som jeg er! http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=42394&parent_category_rn=42391&top=Y PS: De har generelt masse flotte mammaklær i butikken i England, MYE bedre utvalg enn her. Og det meste kan også kjøpes på nett. Noen butikker som har bra utvalg i mammaklær (maternity clothes) er: www.dorothyperkins.com www.newlook.co.uk www.marksandspencer.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå