Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Samboeren min er en veldig snill mann med mange gode egenskaper, men når det kommer til sex så er han ufattelig egoistisk. Vi har vært sammen i snart to år og sexen har alltid vært dårlig. Han er en type med veldig dårlig selvtillit, så jeg har prøvd å snakke med han om dette, men på en forsiktig måte. En normal sex-økt hos oss varer maks 10 min, det er inkludert forspill. Han koser meg litt på puppene, gir meg et par tørre kyss, tar hånden min på pikken sin, og så penetrerer han, etter MAKS 30 sek. så kommer han. Om jeg ber han om å stoppe å ta den ut litt, så blir han sur og frustrert. I løpet av disse to årene, så har han fått meg til å komme med fingrene en gang. Dette er den eneste gangen han har gitt meg en orgasme. Han er også av typen som blir mega trøtt etter sex, så han sovner etter to min, og når han først har kommet så har han null interesse av å tilfredstille meg. Han er heller aldri interessert i en runde til. Sex er ikke alt for meg, men det er veldig viktig og jeg kjenner nå at det begynner å tære. Har sagt det til han mange ganger at jeg synes vi har dårlig sex, at jeg synes han er litt egoistisk, at jeg med glede hadde hjulpet han med å komme etter økten, om vi hadde snudd situasjonen. Han sier bare "å ja, ikke mas, det gjør det ikke bedre." Jeg savner sex på ordentlig vis, jeg savner det å nyte en annen kropp, samtidig som han nyter meg. Med kosing, slikking osv. en lang stund før man må penetrere å bli ferdig. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Jeg og min mann hadde det også sånn i starten, og tok sikkert noen år før jeg turte å ta det skikkelig opp, jeg var da ung og uerfaren. Men til slutt tok jeg det skikkelig opp, slik at det ikke var noen tvil om hva jeg mente, og noe av det kom overaskende på han, så det var ting han ikke visste, det var ikke for å være ego tydligvis. Etter det har det blitt mye bedre, og i tillegg så er det lettere å si ifra nå som vi allerede har hatt praten hvis han skulle bevege seg ut på egosporet igjen! Si ifra direkte du ,ikke bare hint!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Men jeg har jo sagt rett ut og bokstavelig talt at han er egoistisk i sengen og at vi har dårlig sex. Å ja, svarer han meg tilbake da............... Han bryr seg tydeligvis ikke siden han får orgasme selv.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Da kan jeg ikke tenke meg at han ikke er/kommer til å bli egoistisk på andre områder også, for da viser han jo ingen vilje til å endre seg eller gjøre noe for deg. Ser ikke helt for meg at sexlivet deres skal bli bedre hvis han ikke gidder å bidra med å gjøre det bedre!
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Hvis han er omtenksom og snill ellers i livet, vil jeg tro at den grunnleggende årsaken til problemet ikke er egoisme. Kanskje har det med den nevnte dårlige selvtilliten å gjøre? Har du forsøkt å komme med konstruktiv kritikk av typen "jeg liker når du...? Andre stillinger? Ta på deg selv?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 følg rådene til holdkeftenpådeg men forsøk i tillegg å ta styringa sjøl.. det må jo to til for å få det bra i senga. Er ikke hans jobb om du bare ligger der heller om du skjønner hva jeg mener. Ta kontrollen en gang, overrask ham og bruk laang tid før du slipper ham til:-)
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Jupp, å si sånne ting som "du er egoistisk i senga" gir neppe bedre sex. Vis ham hva du mener er bra :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Himmel!! Er det mulig? Aldri i livet om jeg hadde giddet å bli brukt som "tømmeplass"! Dårlig selvtillit eller ei! Hadde det vært min mann hadde jeg nok gitt han alternativet: "La meg vise deg" eller null sex! Han vet tydeligvis ikke hva han går glipp av...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 Vis ham hvordan du vil det skal gjøres! Enkelt og greit! Han høres ut som en mann som ikke har det minste peiling på hvordan et godt sexliv kan fungere. Kanskje vet du ikke selv heller heeelt hvordan du vil ha det? Isåfall er det ingenting annet å gjøre enn å prøve seg frem. At han ikke takler å snakke med deg om sex når dere IKKE holder på, er nok dessverre ensbetydende med at han vil takle det ENDA dårligere dersom du snakker om dette med ham MENS dere driver på. Altså er det trolig aller best om du ikke sier noe særlig om hva du ønsker og ikke ønsker (bortsett fra selvsagt å gi ham beskjed dersom/når han gjør noe du liker... det er ALLTID kos å høre hvis man gjør noe "riktig" ) Istedet bør du ta kontrollen. Forsøk å innføre "bare ham" eller "bare deg" - fokusering. Altså at han ikke får lov å røre deg, mens du konsenterer deg KUN om ham. Og motsatt! Et godt sexliv kommer ikke av seg selv. Noe som fungerer kjempebra for enkelte, kan fungere dårlig for andre. Kun DU vet hva du liker, og derfor er det DIN oppgave å la ham få vite det, når han tydeligvis ikke tør/vil spørre deg eller finne ut. Lykke til! Dette ordner seg med litt velvilje fra begge parter
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 hva med å gå til sexolog? høres drastisk ut, men antagelig det eneste som hjelper. Si til han att hvis han er interessert i å redde forholdet deres, er han nødt til å bli med. Der kan dere helt sikkert snakke dere frem til hvorfor han er så dårlig i senga.. Hvis han ikke vil, er jo svaret ganske opplagt, og da er det vel best for begge om dere kommer dere videre.. Sex er ikke ALT, men viktig, bla annet fordi når man har sex skiller man ut noen hormoner som gjør att man får litt mer følelse for motparten.. det er derfor fuck-friends aldri fungerer i lengden, en vil til slutt forelske seg...
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #11 Skrevet 29. mars 2009 Du får ta fullstendig kontroll neste gang dere har sex da, så skal du se det ordner seg ) Da får du vise han hva du vil.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #12 Skrevet 29. mars 2009 Noe av det første som slår meg er; Hvorfor i alle dager blir du sammen med en mann du har dårlig sex med i utgangspunktet? Sex er jo kjempeviktig i et forhold! Men nå som du er det må du vise og fortelle han i detalj hva du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå