Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Sliten og trøtt. 6 uker til termin. Hatt skikkelig vondt i høyre side idag fordi babyens rompe presser utover, det har vært en laaaang dag. Først svangerskapskurs fra 08.30-16.30. Så ut med jobben hans å bowle og pizza.. søstren hans hentet oss + en kamerat fra jobben. Kameraten klarte å overtale min samboer til å bli med på en fest. Jeg ville bare hjem... Jaja, sa han måtte dra hvis han ville, han er ALDRI ute. Men helst ville jeg ha kost meg her hjemme med han etter en lang og slitsom dag. Fikk ganske mange tanker i hodet etter kurset. Har skikkelig vondt i bekkenet, hodepine, halsbrann delux og ikke minst sliten i magen!!! Føler meg litt alene med plagene akkurat nå =/ Men vil jo ikke være en som stopper han i å kose seg før babyen kommer... blir nok å henge fingrene i da... Så tenkte jeg han skulle få tankene litt bort fra fødsel og alt vi "lærte" idag. Men egentlig er det nok JEG som burde få tenke på litt annet... Helt surr i hodet mitt og et lass av tanker om fødsel og baby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå