♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Byttet over for noen mnd siden, men har enda ikke fått regning... Hvor mye må regningen bli før de sender den? Sist jeg sjekket var den på 27kr, og jeg trodde de sendte ut når man gikk over 25kr, men ingenting enda...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 når fikk du opp forbruket ditt? står ikke noe på min side enda. nå har jeg bare hatt abonnementet siden den 19 da. må jeg vente til april før det kommer opp kanskje?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2009 Gikk inn på mine sider på Onecall, der står det... Totalt hadde jeg 27kr dengang jeg sjekket. Trodde regningen var på vei, men tydeligvis ikke! Sikkert en mnd siden jeg sjekket.... Hmmm, var sikker på at jeg leste at man måtte over 25kr bare=P hehe Jaja, savner ikke mobil regningen altså. Er bare deilig å slippe de 300kr til svindlernor hver mnd... Fikk samma regningen uansett hvor mye/lite jeg brukte mobilen, og DET var irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå