Gå til innhold

Skrudde dere av lyset??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ble så skuffet av at det var så få naboer som skrudde av lyset..

Vi syntes at dette var en flott markering for miljøet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp vi gjorde det ;) Og naboen vår gjorde det :)

Skrevet

Ja...

Skrevet

Ja det gjorde vi. Ikke mange naboer som gjorde det samme.... dessverre :o(

Vi koooooste oss i mørket med stearinlys og jeg fikk en deilig fotmassasje av min snille mann.... Tror jeg ønsker meg Earth Hour hver uke jeg.... :o)

Skrevet

Du kan ha det om du vil. Ingen som stopper deg!

Skrevet

Ja vi gjorde det. Lys og TV og pc'er. Man bør nå gjøre det man kan for å bidra til å redde denne skadeskutte kloden, synes jeg. :o)

Skrevet

Ja, men få naboer som gjorde det, dessverre. Her hadde vi en koselig time i stearinlys, uten data og TV. Ungene syntes det var kjempespennende, og tente lykter med stearinlys i, og lekte spøkelser! :-)

Skrevet

Nei, men vi skrudde av alle lysene vi ikke trengte. Kjekt med en påminnelse, har vært litt sløve på den fronten i det siste =)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ikke faen. Jeg slo faktisk på alt jeg hadde.

Skrevet

Næhhh... kan jeg..?...

Tror helst at mannen finner andre ting mer spennende enn å sitte i mørket og massere bena mine.... uheldigvis for det var det beste med denne timen.... for meg :o)

Ellers synes jeg det er en fin markering. Ikke for at det utgjør noen markant forskjell for miljøet med denne ene timen, men fordi det er en bevisstgjøring.....

Skrevet

Hvorfor slo du på alt?? Så ukoselig!

Skrevet

Jess, var bare 2 små lys på fordi middagen var ferdig akkurat da det begynte.

Skrevet

Jeg slo av det meste. Tittet ikke ut av vinduet for å sjekke om naboene var like solidariske.

En liten global tanke fra oss ihvert fall:-)

Skrevet

Slo av alt, ja. Spiste middag og dusjet ungene med stearinlys:)

Skrevet

Ja selvfølgelig gjorde vi det:) Skrudde dog ikke av tv da vi fulgte med på det store korslaget og deretter nyheter.Sjekket ikke hva naboene gjorde. Mannen trodde jeg var gal fo han mente jeg var 1 uke på etterskudd hehehehe

Skrevet

Klart, skrudde av alt untatt lyset i gangen som vi dimmet ned til minimum (men beholdt altså litt lys, for å ikke snuble i alt mulig hvis minismurfen våknet til og man måtte inn og redde dagen).

Skuffende lite oppslutning her og ja, så ikke et eneste lys som forsvant :( Men men, vi gjorde i alle fall vårt :)

Skrevet

ja!

og det helt til halv elleve..hehe

Skrevet

Ja, vi gjorde det. Eldste jenta dro rundt til nærmeste naboer og minte de på det (hun gjorde det helt på eget iniativ) så vi fikk alle naboene med også :o) I tillegg ringte hun alle besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler. Hun følte at dette var en veldig viktig sak og er fryktelig opptatt av miljøet. Herlig jente! :o)

Skrevet

Det gjorde vi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...