(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Hei! Takk for tapen til dressen til Lille og vannpistolen! :DD Du er en knupp. Hvordan skulle jeg gjøre det igjen sa du?! *dum som ett brød*
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Ja det drøyde jo litt dessverre.... fordi lille har vært syk og da glemte jeg det...nesten:) Jeg tror du skal legge den på undersiden av riftet altså på innsiden av der den har revnet og så stryke "sårkantene" sammen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2009 ok. da prøver jeg! takk takk. ble bare glad for at det kom jeg. tenkte ikke på at det tok kort eller lang tid! <3
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 hehehehe neida det er bare en evighet siden jeg lovet det:) Men posten skal ha skryt for at den kom fort frem da. Sendte den i går. Blitt våt enda da? Vurderte lenge om det var politisk korrekt eller ikke hehehehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2009 hehe, nej lille er hos pappa'n sin så den er fortsatt i plast. jeg gir ikke våpen som ligner våpen men en gul vannpistol er jaggu lov. selv her i huset! hehehehe!
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 hehehehehe bra:) Orket liksom ikke finne frem gamle tråder om emnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå