mammaentilgullet Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Lurer på hva andre her inne gjør når de står uten bhgplass og ikke får tak i dagmamma??
Prish Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Samboer jobbet på dagtid og jeg skaffet meg kveldsjobb. Vi møttes ca 2 min i døra før jeg skulle på jobb. Ikke ideelt i det hele tatt, men det ble heldigvis bare for et halvt år.
mammaentilgullet Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2009 Både meg og samboer har begge fast jobb på dagtid så det går jo ikke. Ingen som har vært i en slik situasjon??
Pittamitta Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Er barnet 1 år,så søker man ivertfall ulønnetpermisjon og blir hjemme og nyter tiden med barnet sitt! Prioriterer barnet og ikke pengene.Er barnet eldre og "trenge" litt mer å være sammen med andre barn,så venter man til 2 opptaket eller at foreldre arbeider kveld/ dag i en periode,
NormaJean Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 det er ikke alle som kan "bare" prioritere barnet over pengene. folk har forskjellig inntekt som ikke bare kan velges bort...... men, her må jeg finne meg en nattevaktstilling, primært 50%, så får sambo ta ut feriedager når jeg skal sove, eller så skal mamma passe lillegutt. jeg er heldig sånnsett, er sykepleier som gir meg flere valgmuligheter.
Yo&La+spire Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Du har vel rett på forlenget permisjon?! Deilig det da, å "bare" vere hjemme med barnet sitt og kose seg:) Både eg og sambo var hjemme til D var 1.5 år (dvs sambo jobbet ca 10 mnd tilsammen innimellom, og eg var hjemme hele tiden, er student så kan jo bare utsette studiene) Kjempedeilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå