Gå til innhold

Noen som har sett "Slumdog millionaire"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns den virket ganske bra da jeg leste om den, men noen som har sett den? Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg syns filmen var kjempefin. Har ikke lest boka :)

Skrevet

Jeg har heller ikke lest boken, jeg leste bare omtalen av filmen;o) Hvilken type film var det? Stod som komedie/drama...men det var jo litt sånn hverken-eller i grunn...

Skrevet

Jeg så den for noen uker siden, og må si det er en av de beste filmene jeg har sett. Har heller ikke lest boken, leste så vidt omtalen før jeg så den på kino. Ble veldig positivt overrasket..

Men jeg synes ikke det var så mye komedie i den, var mest drama. En veldig sterk film, jeg satt med tårer i øynene igjennom mesteparten av filmen...

Skrevet

Tror jeg må få sett den filmen, ja!

Skrevet

Veldig sterk film! Står at det er en "feel good" film og er ikke helt enig i det. En får virkeligheten rett i fleisen. (hvordan gatabarn faktisk kan ha det)

Mulig jeg er blitt litt bløthjertet etter jeg fikk barn...men anbefaler den på det sterkeste. Setter virkelig ting i perspektiv!

Skrevet

Har sett den og angret at jeg gik med på det et par ganger igjennom filmen.

Ikke fordi den var dårlig, men fordi den var enormt sterk. Altfor sterk for mammahjertet mitt.

Det er ingen komedie eller feel good film, laaaaaangt ifra. Mer heller en virklighetsdrama.

De jeg har anbefalt å se den filmen til har jeg sakt de burde vente til den kommer på dvd. Da kan de stoppe den og ta pauser hvis de trenger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...