Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har barenfri i helgen og er hos kjæresten min. Kl 2130 hadde vi spist ferdig, drukket litt vin før det. Da sovner han på sofaen, og der blir han liggendes!!!! What??! fikk kastet ham i seng og slengt igjen døra etter ham - han vet godt at det ikke er ofte jeg har mulighet til å gå ut og treffe venner o.l, og i stedet sitter jeg her på nett alene en lørdagskveld med en sovende dødsteit kar på soverommet!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! digg å få det ut
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Kan du ikke dra ut alene hvis du har venner som venter på deg ute? Ikke no problem det vel! =D
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 de fleste har barn og familier og ting må gjerne planlegges littegrann, er ikke lett å være spontan lenger dessverre! Mulig jeg skal ut og møte min lillesøster for en øl så kan han ligge her og purke..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Du skriver jo at du skulle ut å treffe venner, så hørtes ut som det var planlagt. Men gå ut å kos deg )
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 hehe, nei - ikke noe planlagt, er bare ikke ofte jeg har muligheten til det, og det hadde jeg jo hatt i dag!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Hun skrev jo strengt tatt ikke det anonym 22:45! hun skrev at det ikke var ofte hun var ute og traff venner. Og nå hadde hun satt av denne fri kvelden til og tilbringe med han og så sovner han fra henne. skjipt..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #8 Skrevet 28. mars 2009 mitt poeng ja kjipt rett og slett!!! i tillegg har vi hatt noen heftige diskusjoner ang "flytte-sammen-problematikk" i går og i dag - så hadde satt pris på at han hadde holdt seg våken i kveld ja... HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #9 Skrevet 28. mars 2009 hvem vil flytte sammen og hvem vil ikke? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå