Gå til innhold

Må alle småbarnsforeldre kaste opp hvert år?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har "bank i bordet" vært så heldig merkelig nok at jeg har IKKE kastet opp hvert år etter at jeg har blitt mor, men de aller fleste jeg kjenner sier at småbarnsforeldre kaster mye oftere opp enn andre voksne folk. De aller fleste erfarer at de kaster opp betydelig oftere en stund etter at de har fått barn enn de gjorde før de fikk barn.

Kaster dere opp hvert år, folkens? Er det bare jeg som ikke har kastet opp hvert år siden jeg ble mor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Kan du ikke gå tilbake på en av de andre trådene hvor du har spurt om dette? Spørsmålet kommer jo flere ganger i uka.

Et tips: gå inn på "debatter" her på siden, og søk på "oppkast", så kan du gå gjennom de 100 siste identiske trådene...

Skrevet

Velkommen tilbake Nøffemor...long time no see.

Skrevet

Til å være livredd for oppkast så er du litt for fikser på det der.

Nei, det er individuelt, men med feks barnehagebarn/skolebarn så er man mer utsatt for den type smitte enn feks når man ikke har barn.

Skrevet

Kan du ikke nappe deg i luggen på andre steder enn på dib.

Skrevet

He he, jeg har ikke kastet opp siden sist jeg var dum nok til å drikke rødvin i større mengde enn et halvt glass (tåler ikke rødvin) og det er nå 7 år siden tror jeg. Slapp av nøffemor, det går nok bra :-)

Skrevet

jeg har kun kastet opp når jeg har vært gravid

Skrevet

Jeg kaster opp hver gang jeg ser nicket ditt på skjermen her.

Du er jo her flere ganger i året så svaret er ja.

Skremmende å tenke på at du er mor forresten.

Skrevet

jeg er fryktelig nysgjerrig, har jo spurt mange ganger før nøffemor, men hva er det du gjør her inne??????

enten er du fryktelig fryktelig syk i hodet, eller så skjuler det seg en eller annen dust som syns det er utrolig festlig å legge inn slike innlegg om og om igjen..... eller kanskje noe midt i mellom.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...