Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har spurt et seriøst spørsmål ang barneoppdragelse da jeg har en toåring som slår, klyper og biter. Jeg har fått mange svar som går ut på å ta igjen, slå til ungen min og alt mulig. Meget syk form for humor flere her inne har!!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 tuller du? plenti av syke folk her i verden og ganske mange av de er her på dib ja:P
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Tror det er mangen inne på denne siden som er ute etter og provesere. Kommer med ANONYM knappen da slenger dei.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Vet det, jeg skreiv akkurat at du hadde fått mange idiotiske svar på det andre innlegget ditt, men det fyrte visst enda mer under og noen måtte bare svare idiotisk igjen. Har lært meg til at jeg ikke skal spørre om personlige eller vanskelige ting her, får alltid helt utrolig barnslige svar her, som i verste fall noen kan ta alvorlig å følge rådene. I ditt tilfelle tror jeg jo at alle forstår det er tull, men det er så unødvendig å svare sånn. I går var det mange som hadde det morsomt med den ulykken der ei dame kjørte inn i en butikk, kunne gått skikkelig galt, men alikevel kom spøkene, utrolig respektløst, spesielt når det er så direkte på en sak og ikke generelt. Spør heller bhg, lege, helsesøster osv hvis du ikke vil få tullesvar, for det får du uansett her inne selv om det er mange som prøver å svare så godt de bare kan!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 GÅ på skravle eller siden for barneoppdragelse eller forum 2-3 år for seriøse svar. Dette er den nye kranglesiden.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Ja, dere har absolutt rett... Men er jo dette forumet man når mest folk på da, og kan få flest svar. Er jo teit å la seg provosere av disse idiotene som sitter og forsøker å være morsomme og skriver sine idiotiske innlegg og ler av det. Snakk om tragisk humor, og tragiske liv... Men jeg setter pris på svar fra andre damer her da. Det er jo veldig mange kloke hoder her inne og seriøse mennesker, så godt man når de også innimellom :-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 det som ryster meg mest er at slike svar kommer fra mødre..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #8 Skrevet 28. mars 2009 Seriøst?? Hvis du rystes av at noen norske mødre svarer litt krasst på et anonymt nettforum har nok livet mange overraskelser i vente for deg..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #9 Skrevet 28. mars 2009 du får nok bare fortsette med det du har gjort eller gi henne/han 2min med time out hver gang barne gjør no som det, vi har fått beskjed om å prøve å gi henne time out, men ikke lenger enn 2min og når hun blir tre så i tre min, noen ganger har vi sendt henne inn på romme oxo har vi latt det gå to min før vi går inn på romme hennes å da pleier vi å spørre om hvorfor gjør hun dette eller hvis hun ikke svarer på det så forteller vi henne at det MÅ man ikke gjøre å jeg tror at man må gjøre det flere ganger før dem skjønner det er nok en del av trass alderen sikkert, vi har også en datter som er2,5 år å hun har en tedens å slo,bite litt og noen ganger bare plutselig så står hun der å skriker uten grunn er nok som sagt trass alderen, har merket på henne at hun skjønner at det er gærent, men gjør det for det noen ganger(";) dem mener ikke no vondt med det vi må nok bare prøve oss fram på det som kanskje virker riktig, men absolutt ikke gjøre det tilbake vi skal jo være ett forbilde å vise at det er feil. men du kan jo spørre helsesøster osv så får du sikkert vite hva du kan gjøre. men vi har heldig vis funnet no som passer oss for nå ihvertfall å det er gi henne litt time out eller snakke til henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå