Gå til innhold

flere her som har opplevd

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ha problemer med at det er tungt å puste inn skikkelig etter at de har drukket mye vann eller brus? det kjennes liksom så tung i brystet på en måte..vanskelig å forklare..jeg puster normalt men når jeg skal trekke inn pusten skikkelig da må jeg anstrenge meg..nå har jeg en bihulebetennelse og er litt tett i neden, kanskje det er derfor også..men merker at etter at jeg har drukket flere glass med vann og brus blir verre..ubehagelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i grunnen veldig logisk. Hvis du drikker eller spiser mye, så blir magesekken full og krever mer plass enn vanlig. Det gjør at det blir tyngre å fylle lungene skikkelig med luft fordi det rett og slett ikke er plass. Løsning: ikke drikk så mye på en gang.

Skrevet

ja..kjenner jo magesekken langt opp..og i tillegg så har jeg bihulebetennelse så det er sikkert tett over alt :) men jeg hater når jeg ikke kan puste ordentlig fritt..får helt panikk og da blir det 1000 ganger verre..

Skrevet

Jeg har en venninne som hyperventligerer når hun er full. Jeg aner ikke hva som er årsaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...